Haflinger Navita @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laykaatje

Re: Haflinger Navita @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 22:55

hey,
even een vraagje,
is dat navita, het paardje van Nienke of niet? dan heeft ze namelijk bij ons op de manege gestaan :D
wat goed trouwens dat je je hier voor op geeft! dat laat zien dat je graag wil leren en alleen nog beter wil worden. heel veel liefs Laykaatje xxx

Tinker11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:12

Ziet er leuk uit! Mooie haf ook!

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 18:18

Laykaatje schreef:
hey,
even een vraagje,
is dat navita, het paardje van Nienke of niet? dan heeft ze namelijk bij ons op de manege gestaan :D
wat goed trouwens dat je je hier voor op geeft! dat laat zien dat je graag wil leren en alleen nog beter wil worden. heel veel liefs Laykaatje xxx

Hahah ja klopt :D wat leuk dat je dr kent :D dank je ja ik rij al 11 jaar maar weet dat ik nog steeds een hoop moet leren dus vind het wel fijn dat mensen dan op deze manier nog wat extra tips kunnen geven die op stal misschien niet krijg :d

liefss nikita

Britsel

Re: Haflinger Navita @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:50

Ik heb het idee dat je paard soms z'n hoofd kantelt & wat losser mag worden in z'n lijf :) Je houding is naar mijn mening toch al een pak beter op de 2de reeks foto's!

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 19:07

Britsel schreef:
Ik heb het idee dat je paard soms z'n hoofd kantelt & wat losser mag worden in z'n lijf :) Je houding is naar mijn mening toch al een pak beter op de 2de reeks foto's!

Okee ja ben nu ook bezig om steeds beetje stelling naar binnen en dan weer naar buiten te vragen zodat ze wat losser word.

En bedankt moet ook zeggen dat het met langere beugels echt lekkerder zit :P