Leuk paard om te zien
Ik herken mijzelf heel erg in jou, Mijn paard liep ook constant te diep,op de voorhand en weinig activiteit achter,
Ik heb toen van mijn instructie hele waardevolle tips gekregen.
1e reactie op een paard wat te diep loopt in je handen naar voren plaatsen maar dan geeft je ze juist de gelegenheid er nog meer in te zakken en op te rollen.
Teugels ruim op maat nemen en voor je plaatsen in het begin voelt dit heel onwennig maar het wend echt.
En ook een teken van te diep lopen is luiheid op het been het is heel belangrijk bij een paard wat te diep loopt dat hij goed aan het been is en dat het rijden echt uit het been geven komt.
Dat hij vanuit je beenaanvulling je hand gaat opzoeken en daar tegen je begrensing aankomt en vanuit daar meer op de ll gaat lopen.
Hier gaat wat tijd in zitten maar het word echt beloond!
Uiteindelijk zal hij ook meer de achterhand activeren en meer bergopwaards gaan lopen.
Eventueel zweepje bij het rijden pakken dat zodra je beenhulp niet doorkomt je met je stokje kan bijtikken.
succes!(foto`s van mijn vroegere rijden en nu wil ik best laten zien aan je hoor)

misschien reageer ik niet altijd snel genoeg als zou moeten maar ik doe wel mn best..