Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

:(
)daphnijntje schreef:maar ik heb nu nog steeds les van haar en het gaat nu veel beter
echt waar zoasl de laatste foto gaat het nu
en ik heb echt het beste voor met me paardje
) het nu omdraait: Je pakt het paard strak van voor, sluit je hand en verwacht dan dat je paard het zelfde tempo behoudt. Alle randvoorwaarden voor een nageeflijk, ontspannen paard ontbreken. 
HedwigO schreef:Ik denk ook dat je nog veel moet leren. Je hebt het beste met je paardje voor zeg, maar kijk eens goed hoe hij beweegt en naar zijn gelaatsuitdrukking. Dat ziet er niet ontspannen uit.
Zoals anderen al zeggen: beugels gaatjes langer, sporen eraf en probeer je paardje lekker van achteren te rijden, lekker veel overgangen, wendingen etc. dan kom het hoofd vanzelf.
Succes!
daphnijntje schreef:HedwigO schreef:Ik denk ook dat je nog veel moet leren. Je hebt het beste met je paardje voor zeg, maar kijk eens goed hoe hij beweegt en naar zijn gelaatsuitdrukking. Dat ziet er niet ontspannen uit.
Zoals anderen al zeggen: beugels gaatjes langer, sporen eraf en probeer je paardje lekker van achteren te rijden, lekker veel overgangen, wendingen etc. dan kom het hoofd vanzelf.
Succes!
kijk even naar het berichtje daarboven !:P
is er nou niets positiefs ?