M_hartje_M schreef:Oke dankjewel voor je tipIk ga het morgen eens proberen hoor
![]()
Gister zei iemand tegen me: als je paard echt niet wilt luisteren, direct op de rem, en een paar passen achterwaarts zetten, dan weer omlaag vragen in het halthouden, en weer aandraven..
Maar deze manier klinkt niet zo vriendelijk? Misschien heb ik het mis, en ben ik te lief, maar op een of andere manier klinkt het niet goed
![]()
Of heb ik t mis?
ik heb dit probleem sinds kort ook met mijn haflinger zij is dan wel Z klaar maar af en toe ook dit soort truckjes, ik die het precies zoals hier boven rennen? Nee halt wachterwaarts laag en verder met waar je mee bezig ben, ik heb alles al geprobeerd bijv jij wilt rennen jij rent 20 min jij wilt draven nee dan ga je rennen ook, dat werkt dus ook allemaal niet dat vind ze alleen maar grappig halt houden achterwaarts rond maken en leren dat je paard wacht op jou,. en uiteraard pas voorwaarts als jij drijf en niet als je teugel druk eraf is dat die niet opnieuw door jou hand klappert[/quote]
Thnx
Jaa er zit natuurlijk verschil in he Z en B
maar goed, ik snap je punt best
[/quote]ja het werkt wel echt om je paard halt te zetten. gewiin dat hand sluiten halt is dat die gewoon meteen voor jou in de (ankers) gaat om het zo te zeggen.
? Misschien heb ik het mis, en ben ik te lief, maar op een of andere manier klinkt het niet goed
?
Straks zet ik een nieuwe foto erop, marnix met de dralon deken