Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en nogmaals hij is superleuk!
Axel_Valerie schreef:Hee loon!
Ik wil ff zeggen dat ik hem supertof vind!
Ik denk dat hij zo makkelijk naar beneden komt omdat hij niet van achter naar voren is.
Hij laat niet los want er is op geen enkele foto "echte" ontspanning te zien.
Het is mooi dat hij rond komt maar zijn achterbeen is niet actief genoeg. Ik herken dit probleem ook
bij axel. Ga hem eerst actieveren en daarna zet je hem tegen je hand aan en vraag je iets aan hem.
Je kunt alleen begrenzen aan de voorkant vanuit activiteit die je vanachter hebt. En je bent nu andersom bezig.
Ik wil je nu niet afzeiken maar ik zeg je dit om te helpen. Dus rij die neus eruit je kan het!en nogmaals hij is superleuk!

gelukkig weet je inmiddels wel wat ik bedoel
knabbelgirl schreef:Dat snap ik, maar zo kan hij steunen op jou handen, ipv dat hij zelf leert te lopen, ook loopt hij erg diep, wat dus ook geen spieren kweekttuurlijk verwacht niemand nu een perdect plaatje meid! Maar gewoon die voorkant nog ff laten voor wat het is, en anders teugels langer houden zodat hij lengte op gaat zoeken
(liever dit als met de neus in de lucht, rug wegdrukken en onderhals kweken, tis maar net wat je wilt 'aanleren' ; kop in de lucht of al zo
) Als je maar zorgt dat je normaal contact houdt en je voor jezelf checkt dat je dat eruit kunt rijden.
Als je goed les hebt, dan komt het wel goed
Heel veel succes met em!