Cassi@work in de avondzon!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RonavhN

Re: Cassi@work in de avondzon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:41

wauw als ik zo jullie vorige topic bekijk zijn jullie heel erg vooruit gegaan. een punt is idd om goed op je houding te letten, achterover zitten, hakken uitdrukken. misschien beugels gaatje korter?
ook lijkt het op sommige foto's dat je je handen wat naar voren steekt. het kan een momentopname zijn natuurlijk dat ik het verkeerd zie.

leuk dat je beschikking hebt van zulke natuurlijke hindernissen en ook nog een paard die het lef heeft om er door heen te gaan :D leuk hoor!

Sadeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:38

ik heb een tip ik heeb een tip.. njah heeft niks met je paard te maken zodat hij langer mee kan..najah beetje . ik vind je een beetje ver voorover zitten.

verder netjes hoor

femkexx16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:13

wat leuk dat je daar van die obstakels hebt zeg! echt gaaf.
vind dat je heel goed bezig bent met de ontspanning enzo :Y)
probeer alleen niet voorover te gaan zitten als je paard ontspant (dit heb ik ook :') )

123Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:47

hoi,
Ziet er erg leuk uit.
Leuke combinatie.
Let er wel op dat je je hakken goed naar beneden drukt anders kan je door je beugels schieten!
Groejtes

keeliie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 22:26

Hele mooie foto's!! En een leuke combinatie :) Ziet er goed ontspannen uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 22:33

ziet er goed uit. Ik kan zien dat je nadenkt over wat je doet. Ik heb alleen het gevoel dat je zadel te groot is voor je. Je been ligt er niet mooi in en mogelijk dat je houding daar ook niet beter van wordt.
Succes verder!

MeganDiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 16:46

je zit erg voorover, en je hakken beter uitdrukken. ;)
wel coole actie foto's

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 19:40

brigitte2 schreef:
ziet er goed uit. Ik kan zien dat je nadenkt over wat je doet. Ik heb alleen het gevoel dat je zadel te groot is voor je. Je been ligt er niet mooi in en mogelijk dat je houding daar ook niet beter van wordt.
Succes verder!

Het zadel is inderdaad te groot voor me :j goed gezien. Het is een 17 inch terwijl ik eigenlijk een 16,5 inch nodig heb. Ik heb een 16,5 inch thuis liggen die voor mij perfect is, alleen is het te smal voor mijn paard.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 21:46

Met open mond (van bewondering) lees ik je topic en bekijk ik je foto's. Wat ben jij een ontzettende eerlijke ruiter naar je paard toe en hoe ontzettend mooi zijn jullie bezig. Wauw!!! Zo zonder haast, zonder druk, zonder prestatiedrang (die ik bij mezelf vaak genoeg merk...), maar gewoon om samen naar elkaar toe te groeien en tot een mooi resultaat te komen. De onderschriften bij je foto's zijn precies wat ik erbij dacht. Hier en daar aandachtspuntjes, maar na een goede warming up met een lekkere lange teugel zie je het super resultaat in je paard --> ontspanning en een paard wat heerlijk over de rug loopt, ondanks dat ze haar bouw niet eens echt mee heeft. Op de eerste foto had ik niet gedacht dat de volgende foto's zo zouden zijn!

Ik heb niet eens op of aanmerkingen, maar een grote buiging! Zoals jij het doet, petje af!!!

witjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 21:57

Het ziet er vriendelijk uit! Echter 1 kleine tip :o : iets meer je hakken uitdrukken :) Verder heb je zelf ook al wat punten aangegeven. :D Iniedergeval, leuk gereden!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:05

Heel leuk hoor, hoe je rijdt!
Je bent voorzichtig met je paard en denkt goed na bij wat je doet!
Daar zal je paard heel blij mee zijn!
Alleen denk ik met sommige dingen iets te voorzichtig en dan gebeurd er niet zoveel.
Eigenlijk moet je wat minder doen met je benen en iets meer met je handen.
Je paard moet door een gewoon aagelegd been al netjes voorwaarts blijven, moet er iets extra gebeuren komt je been pas in actie.
Als je je paard naar beneden wil rijden moet je dat vragen, dus mag je wat meer met je handen doen, dus wat druk geven.
Dat is niet slecht voor je paard, zodra hij de neiging heeft naar beneden te gaan, geef je weer mee mee met je hand.
Gewoon oefenen, dan gaat het steeds gemakkelijker.
Je mag zelf iets meer je bekken kantelen, een wat bollere rug maken en op je kont zitten.
Dat zal ook je beenhouding verbeteren, samen met het niet constant aandrijven.

twannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 16:35

ziet er goed uit, blijf goed achterover zitten!

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:29

woowie!
die foto dat ie in galop door die enorme waterplas gaat!! :D
en dat je die berg beklimt is coowl!!
en die laatste!!!
ze zijn allemaal zo mooj!!!! :(:)
je moet alleen nog wel wat om je zit denken(rechtop :(:) ) verder supergoed!

Inèske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:15

Ik weet waar ze staat :)

ben er nog niet geweest, maar ik denk het toch te weten.

Er is inderdaad nog veel werk aan de winkel, maar het voornaamste is dat het er ontspannen uitziet :)

veel succes nog in de toekomst