Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shinedown schreef:FlyingHigh schreef:[quote="Shinedown"
Angel is een haflinger x fries.
Dankjewel voor de tips en complimentjes:)
[/quote
Wow, bijzonder dat ze dan toch een schimmel is geworden,. Ik vind jullie een erggg leuke combi! Je rijdt heel netjes, paard ziet er happy uit en het geeft een zeer vriendelijk beeld,
.
Ze is géén schimmel, ze is max sabino haha ^^.
Dankjewel!
Bovenstaande tips nog: ik vind het erg lastig die 'lijn' te houden, als ik mijn been verder naar achteren leg dan druk ik vaak mijn hak niet meer uit
Glover schreef:Leuke foto's erg leuk paardje ook probeer wel je onderbeen iets stiller te houden probeer meer met je kuit te doen en niet steeds kleine schopjes geven ziet er beetje onrustig uit verder ziet het er hartstikke netjes uit ga zo door
. Maar ik raak haar er niet mee, hij beweegt van 'voor naar achter zeg maar, en niet tegen haar buik aan. (Dit dekje is namelijk ontzettend dik, waardoor mijn kuiten en voeten niet direct aansluiten aan haar buik)
.Shinedown schreef:Glover schreef:Leuke foto's erg leuk paardje ook probeer wel je onderbeen iets stiller te houden probeer meer met je kuit te doen en niet steeds kleine schopjes geven ziet er beetje onrustig uit verder ziet het er hartstikke netjes uit ga zo door
Ja klopt, mijn onderbeen beweegt inderdaad. Maar ik raak haar er niet mee, hij beweegt van 'voor naar achter zeg maar, en niet tegen haar buik aan. (Dit dekje is namelijk ontzettend dik, waardoor mijn kuiten en voeten niet direct aansluiten aan haar buik)
Ik werk er al aan, het gaat al veel beter moet ik zeggen.
Dankjewel !!
ja kan niet goed zien of je het paard raakt maar het ziet er wat netter uit als je hem wat stiller kan houden :d had er vroeger zelf ook last van hoor
heb toen m'n beugels 1 gaatje korter gemaakt zodat ik iets meer m'n hak uit kon drukken dan beweeg je meteen een stuk minder.