Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ambrasoft schreef:Ziet er netjes uit Saar, gaat echt veel beter!
Nance is echt heel veel verbeterd, wat de meeste bokkers hier niet weten.
Ik snap daarom ook wel dat je je teugels nu nog wat korter hebt, aangezien ze vroeger toch vaak weg schoot.
Ben het wel eens met de rest, met wat meer ruimte basculeerd ze waarschijnlijk wat meer en gemakkelijker.
Ik kom wel een keer foto's van je les maken, dan kan iedereen zien dat je dan ook veel aan de techniek werkt!
Ik ben trots op jullie!
Quir schreef:Ambrasoft schreef:Ziet er netjes uit Saar, gaat echt veel beter!
Nance is echt heel veel verbeterd, wat de meeste bokkers hier niet weten.
Ik snap daarom ook wel dat je je teugels nu nog wat korter hebt, aangezien ze vroeger toch vaak weg schoot.
Ben het wel eens met de rest, met wat meer ruimte basculeerd ze waarschijnlijk wat meer en gemakkelijker.
Ik kom wel een keer foto's van je les maken, dan kan iedereen zien dat je dan ook veel aan de techniek werkt!
Ik ben trots op jullie!
Klopt hoor.![]()
Wij oordelen over hoe het nu is en er uit ziet, wij kunnen vanaf een schermpje niet zien waar je vandaan komt.
Ik zeg ook niet dat ze slecht bezig is, maar het kan (met vrij simpele dingen) al een stuk beter.

wiljemijn schreef:Ik wil eigenlijk niet reageren, maar mijn aangeboren trekje om me er mee te bemoeien speelt weer op
Ik vind je houding niet heel fijn ogen. Weet niet precies wat het is, maar ik denk je beugels te lang en je hoofd eng dicht bij de manenkam. Wat nou als ie t hoofd omhoog brengt, wat gebeurd er dan met je neus?
Verder handen naar voren richting de oren in de sprong!!!
Wel leuk dat ie alles zo braaf springt. Lekker de hoogte in ook, leuk!

Fleur_V schreef:Ik denk inderdaad dat je paard te weinig ruimte aan de voorkant krijgt.
Je ziet ook dat ze bijna niet basculeert. Basculeren is het opspannen van de rug, het rond trekken van de achterhand en vervolgens het extra optrekken van de benen om na te slaan vanuit geconcentreerde energie.
Probeer veel lage in-uitjes te springen, hierdoor verbetert haar techniek.
Als ik jou was zou ik nog niet de hoogte in gaan,
de basis ontbreekt immers!
Wel een heel leuk paardje
elias schreef:xSaarSaar schreef:Ik zal mijn camera anders meenemen naar de les zaterdag.
Dan probeer ik de tips toe te passen, en vraag ik of mijn instructrice een filmpje maakt!
ik ben benieuwd!
off-topic: Amber gefeliciteerd!