Vladimir @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cbreeman

Re: Vladimir @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 17:57

hele leuke combinatie!!!

HorsesNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:21

Hallo, ik vind het een super mooi beest ten eerste !
Maar probeer tijdens het rijden je armen goed gestrekt te houden...
Dan kan je beter meegeven met je paard!
Maar verder ziet het er goed uit hoor !
Groetjes

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:52

Ik vind het een erg leuk paard om te zien, en je foto's buiten zien er goed uit. Binnen vind ik hem wat traag ogen voor zover je dat kan zien aan foto's.

lotte_es schreef:
allemaal bedankt voor de reactie's,
Meeste punten komen me al wel bekend voor, zal er zeker wat mee doen.

@ KYliieJ
Het zadel moet als het goed is wel goed liggen, deze is laatst nog op maat gemaakt. Ik heb mijn beugels iets te kort voor een dressuurzadel, daarom liggen mijn knieen iets te ver naarvoren.

@ Jimbo
Klopt, Vladimir is hier het perfecte voorbeeld voor. Hij kan heel erg sterk wezen, en is dan ook echt een baasje. Tijdens de wedstrijden is Vladimir meestal erg rustig en krijg ik tijdens de proef een paard die heel slecht voorwaarts is, vaak gaat hij dan ook erg hangen. In tegenstelling daarvan is hij tijdens de training juist weer erg voorwaarts en is het de kunst om hem rustiger te krijgen.
Met het trainen zijn we hard aan het werk met de overgangen, ook zijn we veel bezig met het verzamelen zodat de achterhand er meer onder gaat komen. We zijn er druk mee bezig!

:evaw:

Dit komt omdat je paard niet aan het been is. Je zegt het zelf al een beetje in de training is hij heel erg voorwaarts maar vergeet niet dat voorwaarts en aan het been zijn 2 heel verschillende dingen zijn!

Succes ermee!

lotte_es

Re: Vladimir @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 17:20

@ sporter.

Dat klopt hij is wel aan het been maar nog veel te weinig.
Eerst schopte vladimir naar mijn benen en gebruikte hij wegrennen als een reactie.

Als je naar het begin kijkt is het al heel erg verbeterd. Maar het kan inderdaad nog veel beter.

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:56

Inderdaad een prachtig paard en erg elegant ook.
Ik vind je houding super, als je iets meer let op de houding van je armen.
Succes verder met wedstrijden rijden! :D