Welsh Coco at work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fleurpony

Re: Welsh Coco at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 14:57

pinkpenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:07

Ik denk dat je de oplossing van 'het niet aan de teugel kunnen rijden' bij jezelf moet zoeken, en niet bij de pony. :)
Maargoed, dat is al vaak genoeg gezegd! Als je eraan gaat en blijft werken, evt. met begleiding komt het vast goed :D
ik vind dat hartje wel echt heel schattig! :o

fleurpony

Re: Welsh Coco at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 13:32

Het klopt dat ik zelf ook nog niet goed een pony aan de teugel kan rijden, maar het is bij coco zeg maar niet zo dat je een paar kneepjes geeft en het hoofd gaat naar beneden. Maar als je in stap op een kleine volte gaat en probeerd haar hoofd naar binnen te krijgen, vind ik het nog aardig gaan, voor wat ik kan en wat coco kan. Maar zodra je in draf gaat dan gaat dat hoofd weer omhoog. Ik ben ook een instructrice aan het zoeken, denk dat dat wel beter resultaat heeft als ik zo jullie reacties lees ;)

Samsa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 17:35

Oeeh wat een leuke pony leuk kleurtje ook ik vind het er wel netjes uit zien hooor ik geef nooit snel commentaar want ik weet er ook niet zo veel van gebreuk nooit elastiek alleen slof :P

HorsesNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:38

hoi,
Leuke pony, maar probeer je hakken laag te houden en uit te drukken!
Groetjes

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:49

Ik zou de elastiek weg laten. Je hoeft niks meer zelf te doen en de pony kan niet anders dan in de krul te lopen. Als je er toch mee wilt rijden zou ik hem langer laten.
Ook jammer dat je te groot bent voor de pony