Evy en Odin in Schoorl (bestgaand)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:38

Liesje4ever schreef:
Ze waren trouwens 5e van de ca 24.

Van de 27 Haha!

Odin liep echt heel mooi!
En 5e is toch best goed? van de 27, heel netjes hoor *LOL*

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 14:41

Liesje4ever"]
[quote="bonney4evver schreef:
jaja ze liep idd erg netjes... en ze had idd wel1.2 of 3 kunne worden maar een 5e plaats is ook super van zoveel deelnemers!

even offtopic.. liese4ever heb ik niet en hele tijd naast jou gestaan??? bij de parasol toen die aad een demonstratie gad met de shetlanders.. toen had je t over ene tasja?????

Ja ik heb wel bij die demo onder een parasol staan kijken. Ik had een korte broek aan met bloemetjes en een blauw hemdje aan, maar het kan ook Sandra zijn geweest, die had een beige korte broek aan met een zwart hemdje...
Hoe zag jij d'r uit? Haha!
We hadden het iig wel over Tasja, dat was een van de 2 fjorden die mee deed met de dressuur (b).
[/quote]

er praaten op een gegeven moment een buitenlandse man tegen je (je vader????) je had een blauw spagettieshirt aan en je wou op de tafel gaan zitten maar die klapte een beetje naar voren Tong uitsteken

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 14:41

Jamy schreef:
En was er ook niet toevallig een bokker die opgegeven moment op Odin zat? En die ging een beetje hard draven geloof ik en toen begon dat meisje een beetje te gillen Tong uitsteken Ze had geloof ik een blauwe shirtje aan.

volgens mij was dat marieke of niet mariek?

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:21

bonney4evver schreef:
er praaten op een gegeven moment een buitenlandse man tegen je (je vader????) je had een blauw spagettieshirt aan en je wou op de tafel gaan zitten maar die klapte een beetje naar voren Tong uitsteken

Die man zal Gerrit wel geweest zijn Knipoog t kan ook sandra zijn geweest...

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:39

bonney4evver"]
[quote="Jamy schreef:
En was er ook niet toevallig een bokker die opgegeven moment op Odin zat? En die ging een beetje hard draven geloof ik en toen begon dat meisje een beetje te gillen Tong uitsteken Ze had geloof ik een blauwe shirtje aan.

volgens mij was dat marieke of niet mariek?
[/quote]

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Dat was IK NIET!! Schijnheilig Vingers aflikken

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:09

hihihi dat dacht ik Tong uitsteken:P:P