Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NA een weekje loopt ze maastel al stukken beter. Maarja ze was bijna niet meer te houden, zeker niet met andere paarden en wou niet stilstaan dus weer wat manieren leren 

Laura schreef:Ik meen me een 'tips svp'-topic van jou te herinneren waarin ik volgens mij zo'n beetje hetzelfde zei:
Om te beginnen maar eens fatsoenlijke rijkleren aan doen. Je zal nooit een fatsoenljke beenligging krijgen als je met gympen rijdt. Over de veiligheid zullen we het maar niet hebben. Voor de verandering heb je je haar zowaar vast, dat is al een hele verbetering. Paardrijden is geen modeshow..?
Verder denk ik dat je lengte je flink zal beperken in het dressuren. Waar je wel op moet letten is dat je je hand niet laag vastzet zoals je op de laatste foto doet. Van je been naar je hand toerijden, en hand een stuk hoger.
Bedoel het ook niet hoor als een modeshow, Bunny showt al genoeg
Opzich vind ik zlef mijn bene wel aardig liggen die kunnen trouwens nooit goed leggen op zo'n kleine pony.
Domme fout op dat alle 1e topic van mij deed ik nou precies het zelfde.....
manzano"]
[quote="Laura schreef:Opzich vind ik zlef mijn bene wel aardig liggen die kunnen trouwens nooit goed leggen op zo'n kleine pony.
i.pv. Laura.
haha en Bunny is nou niet echt een pony voor kleine kinderen hoor, de grote vallen er al af
Kan haar idd weleens een stuk verder longeren, gaat ze gewoon mee met de fiets 
haha