Maar Pasja, ik denk dat een instructeur zelf echt niet perfect hoeft te kunnen rijden hoor
zolang hij het maar goed uit kan leggen wat de bedoeling is, en fouten bij de ruiter kan ontdekken en verhelpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pasja schreef:Noem je dat dan een instructeur? hihi
Pianohandjes ( op laatste foto ) en idd de benen te ver naar achteren en hakken omhoog getrokken verder is het wel netjes...
Sja ik moet eigelijk niks zeggen want ik ken hem helemaal niet
... en als hij niet kon rijden waarom reed hij dan met zijn vorige paard z dressuur Shiloh schreef:ach, manda ze zal het vast maar op een beetje een grappende manier bedoeld hebben
Maar Pasja, ik denk dat een instructeur zelf echt niet perfect hoeft te kunnen rijden hoorzolang hij het maar goed uit kan leggen wat de bedoeling is, en fouten bij de ruiter kan ontdekken en verhelpen
Shiloh schreef:ach, manda ze zal het vast maar op een beetje een grappende manier bedoeld hebben
Maar Pasja, ik denk dat een instructeur zelf echt niet perfect hoeft te kunnen rijden hoorzolang hij het maar goed uit kan leggen wat de bedoeling is, en fouten bij de ruiter kan ontdekken en verhelpen
) maar wel de dingen goed moet kunnen uitleggen enz.Shiloh schreef:nou eigenlijk valt dat best mee hoor. In de bak heb je geen last van de stallen, en in de bak heb je ook vrijwel nooit last van mensen die in de gangen aan het praten zijn.. alleen is het wel irritant als kindjes langsrennen, vooral als die kids niet boven de bakrand uitkomen en de paarden zich dus dood schrikken. Maar goed, ik vind zowiezo dat je bij stallen en een rijbak niet hoort te rennen.