Paard van mijn instructeur, Oxbeau...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 07:03

ach, manda ze zal het vast maar op een beetje een grappende manier bedoeld hebben Knipoog

Maar Pasja, ik denk dat een instructeur zelf echt niet perfect hoeft te kunnen rijden hoor Knipoog zolang hij het maar goed uit kan leggen wat de bedoeling is, en fouten bij de ruiter kan ontdekken en verhelpen Knipoog

Pegassus97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:10

Mag ik vragen waarom je eigelijk stiekem foto's van hem maakt, en dan ook nog op internet zet?
Ik denk niet dat hij hier zo blij mee is....
Verder is het wel een mooi paard, jammer dat hij zoveel pech al heeft gehad met de paarden.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:13

Pasja schreef:
Noem je dat dan een instructeur? hihi
Pianohandjes ( op laatste foto ) en idd de benen te ver naar achteren en hakken omhoog getrokken verder is het wel netjes...
Sja ik moet eigelijk niks zeggen want ik ken hem helemaal niet Bloos

deze foto is misschien niet op het juiste moment genomen maar als je hem in het echt ziet rijden zeg je toch wel iets anders *LOL* ... en als hij niet kon rijden waarom reed hij dan met zijn vorige paard z dressuur

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:30

Shiloh schreef:
ach, manda ze zal het vast maar op een beetje een grappende manier bedoeld hebben Knipoog

Maar Pasja, ik denk dat een instructeur zelf echt niet perfect hoeft te kunnen rijden hoor Knipoog zolang hij het maar goed uit kan leggen wat de bedoeling is, en fouten bij de ruiter kan ontdekken en verhelpen Knipoog

Je hebt helemaal gelijk!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 11:25

Dit is dus ook mijn instructeur en ik moet zeggen dat het wel een beetje ongelukkige foto is hoor. Hij rijd wel netjes hoor. Maar wat hij ons leert is niets dus daar hoeft hij ook niet voor te kunnen rijden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:54

Tegen de tijd dat ik zelf Z rijd zoek ik dit topic wel een keer terug om commentaar te geven (nooit dus Knipoog).

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:05

Shiloh schreef:

dat denk ik ook, shiloh, dat een instructeur niet perfect hoeft te kunnen rijden(anders was ie wel bekent geworden Knipoog ) maar wel de dingen goed moet kunnen uitleggen enz.
een mooi paard trouwens!

Ilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:02

lijkt wel een leuk paard (om te zien)

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:10

Afbeelding
Die stallen daar achter is dat niet iritant? wel grappig om te zien *LOL*
Dan moet je heel de tijd stil zijn enz... of is het geen manege? of i het een pensionstal?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 21:52

nou eigenlijk valt dat best mee hoor. In de bak heb je geen last van de stallen, en in de bak heb je ook vrijwel nooit last van mensen die in de gangen aan het praten zijn.. alleen is het wel irritant als kindjes langsrennen, vooral als die kids niet boven de bakrand uitkomen en de paarden zich dus dood schrikken. Maar goed, ik vind zowiezo dat je bij stallen en een rijbak niet hoort te rennen.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:53

Shiloh schreef:
nou eigenlijk valt dat best mee hoor. In de bak heb je geen last van de stallen, en in de bak heb je ook vrijwel nooit last van mensen die in de gangen aan het praten zijn.. alleen is het wel irritant als kindjes langsrennen, vooral als die kids niet boven de bakrand uitkomen en de paarden zich dus dood schrikken. Maar goed, ik vind zowiezo dat je bij stallen en een rijbak niet hoort te rennen.

Hahahahahahahha