Geslaagde keuringsdag in Ermelo!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:12

gaaf beest hoor...
echt een kwijl paard...

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 10:29

sarabande schreef:
Grib, daar jullie onder Brabant vallen begrijp ik dat deze 3 jarige intussen verkocht was.
Ze is dus goed terecht gekomen, dat is eigenlijk nog het leukste voor je oom als fokker, naast het resultaat van deze keuring.
Wat gaan ze er nu mee doen en is ze gedekt en zo ja door wie??
Ja deze merrie heb ik vorig jaar verkocht aan een trakhener stal. Ik kan zo niet op de naam komen maar je weet wel wie. Deze zijn helaas gestopt en de paarden zijn via een handelaar toen verkocht. Via het kwpn ben ik het paard gaan zoeken en bij de nieuwe eigenaren terecht gekomen. Ik heb toen gevraagd wat ze ermee wilde gaan doen en in eerste instantie wilden ze alleen de sport in. Op mijn aanraden hebben ze het paard proffecioneel laten klaarmaken en het resultaat is verlopig keur. De merrie is gedekt met een duitsehengst waar ik steeds de naam van vergeet het is een zoon van weltmeyer en de naam begint met een F als ik me niet vergis. Schaam schaam. Op dit moment wordt de merrie proffecioneel zadelmak gemaakt. En de bedoeling is dat de mensen haar zelf over 2 jaar in het z uitbrengen. Op dat moment is ze keur en gaan ze voor het sport predikaat. Ze wordt dan ook elite.
In princiepe verkoopt mijn oom bijna alle jonge paarden. (jou ja ik verkoop ze voor hem Haha! ) Vind het wel leuk, want ik heb er erg leuke contancen aan over gehouden. En je leert nog eens wat Haha!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:11

Ik kan niet veel anders zeggen dan iedereen hier al gezegd heeft: Mooi paard!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:24

heel gaaf paard hoor. echt gaaf.

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:52

Bloedmooi paard!
Wat een uitstraling...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:02

GribaldiFAN"]
[quote="sarabande schreef:
Grib, daar jullie onder Brabant vallen begrijp ik dat deze 3 jarige intussen verkocht was.
Ze is dus goed terecht gekomen, dat is eigenlijk nog het leukste voor je oom als fokker, naast het resultaat van deze keuring.
Ja deze merrie heb ik vorig jaar verkocht aan een trakhener stal. Ik kan zo niet op de naam komen maar je weet wel wie. Deze zijn helaas gestopt en de paarden zijn via een handelaar toen verkocht. Via het kwpn ben ik het paard gaan zoeken en bij de nieuwe eigenaren terecht gekomen. Ik heb toen gevraagd wat ze ermee wilde gaan doen en in eerste instantie wilden ze alleen de sport in. Op mijn aanraden hebben ze het paard proffecioneel laten klaarmaken en het resultaat is verlopig keur. De merrie is gedekt met een duitsehengst waar ik steeds de naam van vergeet het is een zoon van weltmeyer en de naam begint met een F als ik me niet vergis. Schaam schaam. Op dit moment wordt de merrie proffecioneel zadelmak gemaakt. En de bedoeling is dat de mensen haar zelf over 2 jaar in het z uitbrengen. Op dat moment is ze keur en gaan ze voor het sport predikaat. Ze wordt dan ook elite.
In princiepe verkoopt mijn oom bijna alle jonge paarden. (jou ja ik verkoop ze voor hem Haha! ) Vind het wel leuk, want ik heb er erg leuke contancen aan over gehouden. En je leert nog eens wat Haha!
[/quote]

Florencio misschien ( weltmeijerzonen beginnen met een W), die staat bvij nijhof en is nog niet goedgekeurd, kan goed lopen en springen en is 178 ofzo groot

Afbeelding

Florestan X Weltmeijer X Pik Bube

milobiya2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:39

Wat een Mooi Paardje zeg....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:46

Hej wat leuk die heb ik gezien!
Ik was toen namelijk op instructiekamp!
Het is trouwens een erg mooi paardje Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 00:21

Samsam"]
[quote="GribaldiFAN"][quote="sarabande schreef:
[/quote]

Florencio misschien ( weltmeijerzonen beginnen met een W), die staat bvij nijhof en is nog niet goedgekeurd, kan goed lopen en springen en is 178 ofzo groot

Afbeelding

Florestan X Weltmeijer X Pik Bube
[/quote]
Jah florencio was het, ze zijn nog samen met mij naar wat hengstenshows geweest maar konden niet tot een keus komen. Er werd ook nog aan painted black gedacht maar uiteindelijk is het dus deze Florencio geworden. Ik ken hem verders niet maar hun zijn er helemaal weg van. Ben ook erg benieuwd naar het veulen!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:34

Zou best heel leuk kunnen uitpakken op zo'n bloederige merrie!

Trouwens gezien hoeveel Gribaldi x Sultan's door mogen naar de halve finale van de Pavo-cup? Haha!

milobiya2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:58

Hoe Houw jij je paardje zwart...????
Hahha ik kan mijne niet zwart houde..Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 09:48

Djiez, wat een plaatje van een paard!
Daar mag je met recht heel erg trots op zijn! Wow!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 11:03

Sjuimpje schreef:
Zou best heel leuk kunnen uitpakken op zo'n bloederige merrie!

Trouwens gezien hoeveel Gribaldi x Sultan's door mogen naar de halve finale van de Pavo-cup? Haha!

Hahaha Ja he! dat is echt top, ik verwacht jou ook aan de start volgend jaar en ook dan willen we zeker komen kijken!

Daarnaast denk ik aan wat ik zo zie en hoor dat de combi iid niet zo verkeerd zal zijn ik ben ook erg benieuwd naar het veulen straks.

En hoe je ze zo zwart houd, tja mijn gribje zelf is nu ook niet meer zo mooi zwart, maar als je een merrie proffecioneel klaar laat maken dan komen ze niet buiten. Een zwart paard verkleurd door de zon. De enige manier om hem zwart te houden is zorgen dat ie niet in de zon komt. Dun dekentje kan ook. Je hebt tegenwoordig ook van die shampoo maar of die echt werkt???

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 14:08

Die ziet er mooi uit met de knotjes
Die van mij gisteren voor men Abrevet waren een 'beetje' (ahum) mislukt, ze stonden helemaal scheef Schijnheilig

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 18:07

Wat een plaatje zeg! Schitterend attent oog erin ook. Super!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 19:25

Wat een schitterend paard zeg!
En echt een geweldig mooi koppie heeft ze! Kwijl