Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande schreef:Ja deze merrie heb ik vorig jaar verkocht aan een trakhener stal. Ik kan zo niet op de naam komen maar je weet wel wie. Deze zijn helaas gestopt en de paarden zijn via een handelaar toen verkocht. Via het kwpn ben ik het paard gaan zoeken en bij de nieuwe eigenaren terecht gekomen. Ik heb toen gevraagd wat ze ermee wilde gaan doen en in eerste instantie wilden ze alleen de sport in. Op mijn aanraden hebben ze het paard proffecioneel laten klaarmaken en het resultaat is verlopig keur. De merrie is gedekt met een duitsehengst waar ik steeds de naam van vergeet het is een zoon van weltmeyer en de naam begint met een F als ik me niet vergis. Schaam schaam. Op dit moment wordt de merrie proffecioneel zadelmak gemaakt. En de bedoeling is dat de mensen haar zelf over 2 jaar in het z uitbrengen. Op dat moment is ze keur en gaan ze voor het sport predikaat. Ze wordt dan ook elite.Grib, daar jullie onder Brabant vallen begrijp ik dat deze 3 jarige intussen verkocht was.
Ze is dus goed terecht gekomen, dat is eigenlijk nog het leukste voor je oom als fokker, naast het resultaat van deze keuring.
Wat gaan ze er nu mee doen en is ze gedekt en zo ja door wie??
GribaldiFAN"]Ja deze merrie heb ik vorig jaar verkocht aan een trakhener stal. Ik kan zo niet op de naam komen maar je weet wel wie. Deze zijn helaas gestopt en de paarden zijn via een handelaar toen verkocht. Via het kwpn ben ik het paard gaan zoeken en bij de nieuwe eigenaren terecht gekomen. Ik heb toen gevraagd wat ze ermee wilde gaan doen en in eerste instantie wilden ze alleen de sport in. Op mijn aanraden hebben ze het paard proffecioneel laten klaarmaken en het resultaat is verlopig keur. De merrie is gedekt met een duitsehengst waar ik steeds de naam van vergeet het is een zoon van weltmeyer en de naam begint met een F als ik me niet vergis. Schaam schaam. Op dit moment wordt de merrie proffecioneel zadelmak gemaakt. En de bedoeling is dat de mensen haar zelf over 2 jaar in het z uitbrengen. Op dat moment is ze keur en gaan ze voor het sport predikaat. Ze wordt dan ook elite.
[quote="sarabande schreef:Grib, daar jullie onder Brabant vallen begrijp ik dat deze 3 jarige intussen verkocht was.
Ze is dus goed terecht gekomen, dat is eigenlijk nog het leukste voor je oom als fokker, naast het resultaat van deze keuring.
Samsam"]Ja deze merrie heb ik vorig jaar verkocht aan een trakhener stal. Ik kan zo niet op de naam komen maar je weet wel wie. Deze zijn helaas gestopt en de paarden zijn via een handelaar toen verkocht. Via het kwpn ben ik het paard gaan zoeken en bij de nieuwe eigenaren terecht gekomen. Ik heb toen gevraagd wat ze ermee wilde gaan doen en in eerste instantie wilden ze alleen de sport in. Op mijn aanraden hebben ze het paard proffecioneel laten klaarmaken en het resultaat is verlopig keur. De merrie is gedekt met een duitsehengst waar ik steeds de naam van vergeet het is een zoon van weltmeyer en de naam begint met een F als ik me niet vergis. Schaam schaam. Op dit moment wordt de merrie proffecioneel zadelmak gemaakt. En de bedoeling is dat de mensen haar zelf over 2 jaar in het z uitbrengen. Op dat moment is ze keur en gaan ze voor het sport predikaat. Ze wordt dan ook elite.
[quote="GribaldiFAN"][quote="sarabande schreef:Grib, daar jullie onder Brabant vallen begrijp ik dat deze 3 jarige intussen verkocht was.
Sjuimpje schreef:Zou best heel leuk kunnen uitpakken op zo'n bloederige merrie!
Trouwens gezien hoeveel Gribaldi x Sultan's door mogen naar de halve finale van de Pavo-cup?