water vrees

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romyhorse6

Re: water vrees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 18:12

waar is dat presies?

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:19

Hier heb je alvast een foto voor het idee
Zwemvijver
Dit is de site waar je kan parkeren. http://www.pannekoekenpaviljoen.nl Zou wel de trailer zo ver mogelijk van de ingang parkeren.
Als je iemand erbij wil hebben met paard laat je het maar weten. Zit er 10min stappen vanaf.

1liefpaard1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:11

misschien in een meertje in de buurt? als je er met je paard mag komen natuurlijk ;)

Romyhorse6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 19:08

@ Sjeintje

Ja is goed dan laat ik het wel weten maar ik denk dat ik het de eerste keer het zelf ga proberen anders gaat hij zich wel heer erg aan anderen paarden hechten.

Loopt er een ruiter pat van af dat pannekoeken huis?!

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:54

Nee, geen ruiterpad. Maar mensen zijn niet zo moeilijk hier zolang je rustig bent en gezellig hoi zegt ;-). Er zijn wel ruiterpaden maar daar nog niet.
Als je voor het restaurant staat loopt er links daarvan een voetpad, die moet je nemen en je loopt zo tegen het meer aan. Dan naar rechts langs het meer en op het einde links, beste plek om erin te gaan.

Mocht je nu besluiten om er meteen een boswandeling van te maken is dat het wel het enige meer waar je in mag.
Let wel goed op eventuele kuilen bij het meer!(langs de rand) Sommige honden hebben ze daar gegraven.

Romyhorse6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 17:10

oke super bedankt!:D

Ben benieuwt, als het komend weekend mooi weer is ga ik er zeker heen!