Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Benen lekker los, alles lekker los en mn bekken kantelt mee. demo_love schreef:ik ook nog een vraag: welke spieren moet je áánspannen?

Sodeletuut schreef:Inderdaad ontspannen. Dus niet benen aanknijpen, wat veel mensen proberen. En doorademen! Veel mensen stoppen onbewust met ademen, en dan ga je nog gespannener zitten.
daphnijntje schreef:ik weet dt dit bericht hier niet helenmaal thuis hoort maar willen jullie evengoed een reactie achterlaten ?? pleace
iemand vraagt aan mij hoe je nou moet doorzitten want ze stuitert heel erg emt doorzitten..
alleen ik weet niet hoe ik hete haar moet uitleggen weten jullie hoe je dat goed moet uitleggen???
bedankt
daphnijntje schreef:ik weet dt dit bericht hier niet helenmaal thuis hoort maar willen jullie evengoed een reactie achterlaten ?? pleace
iemand vraagt aan mij hoe je nou moet doorzitten want ze stuitert heel erg emt doorzitten..
alleen ik weet niet hoe ik hete haar moet uitleggen weten jullie hoe je dat goed moet uitleggen???
bedankt