Vakantie België - toch ritje in eigen land :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:57

We hebben daar nog de 'Lozerweg' gevonden Haha! (eigenlijk moet het loser zijn, maar ach Tong uitsteken)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:59

ja klopt dat is bij Lozen, vlak voor Nederland, of van Bocholt naar Weert

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:05

Dat bungalowpark waar we langs zijn gekomen (en waar ik jaren geleden eens ben geweest) is de Weerterbergen, met de ingang recht tegenover die manege. Geen idee of dat een CenterParks of Grandorado is. Haha!

Het mooiste stuk van de rit vond ik die enorme zandvlakte vlakbij die legerbasis van Budel. Ik was een beetje uit de richting en had geen idee meer van oost, west, noord en zuid. Ik realiseerde me toen ook dat ik daar NIET van m'n knol moest stuiteren, in m'n eentje zonder mobiel op zak, zag ook in gedachten al uit alle hoeken tanks verschijnen die op oefening waren, maar gelukkig bleef het vredig en een half uur later was ik weer op de plaats van bestemming. Haha!

Dat monument midden op de Geuzendijk is ook wel apart, ik begreep dat dat de grens tussen Limburg en Brabant is. Ligt ook aan een prachtig stuk zandverstuiving. Cool

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:09

Dat is Weerterbergen van Grandorado idd, maar daar stonden jullie dus niet.