ja hele mooie foto's he
heel professioneel vindt je niet?:Pnee ben er echt superblij mee hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel professioneel vindt je niet?:P
hahaha!
Het enige puntje is dat je op je teugellengte moet letten die is af en toe wat lang. Echt een gaaf dier zeg! QueLee schreef:@Romytjuuh: Hij is los zat das 't probleem nietik heb niet voor niks zulke losse en ontspannen teugels.. ik kan mijn handen ook gewoon 'neerzetten' als hij eenmaal loopt waar ik hem hebben wil..
![]()
Laag rijden probeer ik meestal in het begin.. met losrijden. Alleen meneer moet de eerste 5 á 10 minuten even uitrazen dus naar beneden wil die niet echt haha! hij is daarintegen wel meteen heel soepel en los.. halverwege doe ik altijd even halsstrekken en dan zakt hij wel mooi en over de rug!
Wat ik graag zou willen weten is: Hoe krijg ik hem nog meer op de achterhand? Dus hoe zorg ik dat hij echt van achter naar voor gaat lopen? zijn daar bepaalde oefeningen voor die ik kan doen? Ik rijd al veel overgangen, maar hij 'vertrekt' soms nog niet echt als ik aandraaf...
Romytjuuh schreef:Oh dat kon ik er van de foto's niet afzien. Zie geen constante aanleuning. Van achter naar voren lopen oefen je door middel van veel overgangen rijden. Verzamelde draf, middendraf, verzamelde galop naar middengalop enz. en waarom rijd je hem in vredesnaam met losse teugels als je hem van achteren naar voren wilt laten lopen?