Opaatje op wedstrijd 1x voor ruiter en paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Opaatje op wedstrijd 1x voor ruiter en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:32

He verrek, dat had ik helemaal niet door, je komt uit Heerlen. :D

Vooral lekker gaan starten. +:)+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:33

Ziet er leuk uit hoor!
Even als aanvulling op onley, ik denk dat het tegen de hand zijn vooral bij jou ligt. Je onderarmen moeten samen met de teugels 1 rechte lijn vormen, alleen dan kan je fatsoenlijk meegeven en kan je paard fatsoenlijk nageven. Is ook het onregelmatige contact opgelost. Probeer dan ook je handen stiller te houden, alleen contact nemen met de mond, en alsie omhoog komt been geven. Dan zakt hij er vanzelf weer in.

xxmarinthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:41

e meot je handen iets hoger en recht ophouden zodat je een knikje in je ellebogen krijgt en je voeten iets stiller voor de rest netjes:D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:44

netjes hoor, supersympathieke combinatie om naar te kijken,

ik zie ook echt niet in waarom je niet officieel kan gaan starten, iets meer aan de nageeflijkheid werken en hups officieel starten!

corina21

Re: Opaatje op wedstrijd 1x voor ruiter en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:58

ziet er netjes uit.
jullie zijn een leuke combinatie.
ik zou ook de startkaart gaan aanvragen.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:26

Wat een leuk wit dier!
Je kan mákkelijk officeel een B proef starten en dan kan ik je zo vertellen dat je dan nog bij de betere hoort ook!

Ik zou als ik jou was je teugels korter pakken, handen iets meer omhoog en je opaatje iets ronder instellen. Mocht hij dan nog iets omhoog komen is het niet zo dat hij helemaal niet meer rond loopt. Wat al gezegd is; je benen iets stiller houden. Je kan beter 1 prik geven met reactie dan 10 kleine prikjes geven zonder reactie. Door veel overgangen te rijden en veel te schakelen kan kan je hem scherper maken voor je been!
Succes verder nog! :D