Lady99 schreef:Ja hij staat nu 24/7 op stal ze mogen helaas niet meer naar buiten en daar baal ik enorm van.....
Ik merk heel erg dat hij dit heel erg vervelend vind,maar een stal vinden nu is echt een probleem alles is vol bij ons in de buurt.
Leest het nu makkelijker?
Leest stukken makkelijker.
Eerlijk gezegd zou ik als paard ook grondig vervelend worden als ik ineens van lekker buiten naar 24/7 op 4x4 geparkeerd werd en dan dat ene uurtje dat ik lekker mijn benen mag strekken nog op een veel langzamer tempo moet lopen dan ik zelf wil ook...
Ik zou ophouden met er stangen etc in te hangen, daar doe je hem alleen maar pijn mee. Neem lekker les, maar laat ook vooral je paard lekker lopen en lekker bewegen, hij heeft in zijn stal al zo weinig mogelijkheid tot lopen en rennen.
En actief blijven zoeken naar een stal waar hij wel naar buiten kan. Blijven zoeken op marktplaats, op websites van de stallen, aan alle stallen in de buurt vragen of ze jou op de reservelijst willen zetten dat als er wat vrij komt je er direct heen kan. want 24/7 op stal is echt dieronvriendelijk.
)