probeer goed voor je te kijken dan zit je al gelijk een stukje rechter op verder ziet het er netjes uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chaos schreef:Ik denk dat het reuze meevalt met het hinderen van het paard.. Hij wordt niet gehindert in zijn beweging, wat veelal wél voorkomt.
En het wordt pas schadelijk op het moment dat je druk hebt op het heiligbeen, dit is niet het geval. Dus het zal hoogstens iets onprettig zijn, maar zelfs dat betwijfel ik.
Ik denk dat het super is dat deze merrie nog zo loopt, na haar ziekten en leeftijd.

En ik zeg nergens dat ik het niet met je eens ben dat het misschien niet helemaal past, maar ze doet haar best! En het paard moet vooral ook nog leren over de rug te gaan, het is niet opstappen en wegrijden..
.
.
.
! Dan was jou instructrice ook de oude eigenaresse of niet
?
. Geeft ook niet, op die leeftijd! Oh leuk! Zal wel een groot paard zijn geweest of niet?
!
voorop; [EV-ITP] Prinsjesdag 2010 selectie
!
. Alleen is ze niet goed terug gekomen van prinsjesdag, gevoelig in d'r rug.. Dus we hebben nu lekker lang en laag gelongeert en morgen er weer op, kijken hoe het voelt!
) gaan we gelijk les nemen!
. Dan weet ik wie je bedoelt
.