Rijfoto's deel 1 ;)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fabjuhlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 13:32

ja maar ik kan niet van een ander/betere les nemen!!!!

Fabjuhlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 13:35

sjonge hee, ik dacht gewoon op een vriendelijke manier tips te krijgen maar laat anders maar ok? ik kan heus wel tegen kritiek maar als iedereen hetzelfde zegt, heb ik er ook niet veel aan he. reageer anders maar niet meer, ik schrok zelf ook van de foto's maar wilde ze toch plaatsen in de hoop dat een paar mensen op een wat vriendelijker manier wat tips konden geven. ik zal binnenkort nieuwe foto's laten maken, als het er allemaal wat beter uitziet zet ik ze neer, zo niet dan zet ik ze niet neer, ik had kunnen weten dat het zo ging, maar jullie hoeven niet meer te reageren als iemand anders dat al gezegt heeft. jullie begrijpen mijn positie niet en willen je daar neem ik aan ook niet in verdiepen. Ik kan gewoon erg weinig, ik kan beter gaan rijden, ja dat wel, maar ik heb het al 1000x uitgelegd!!!

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:43

Niet zo negatief hoor !! Het is altijd makkelijk om commentaar op iemand te geven. Ik vind het er best leuk uitzien en dat van die slof valt ook wel mee. Hij staat wel strak maar het is niet zo dat je paard helemaal op de voorhand en in de krul getrokken loopt, dus zo'n ramp vind ik dat niet. Iedereen loop altijd te zeuren over hulpmiddelen zoals de slof, maar ik vind het op deze manier eerlijk gezegd helemaal niet erg. Gewoon blijven oefenen en een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad hoor ! OK dan!

Fabjuhlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 14:45

Haha! dankje...

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:42

die kleur kan er goed bij vind ik!
het is nu echt een mooie geheel!