Rianneee_ schreef:Ik ken dit paardje persoonlijk en ik moet zeggen dat hij precies hetzelfde oogt als mijn pony van 11 jaar, dus ik weet niet hoe jullie daar bij komen, kan aan de foto's liggen. Behalve dat hij nog niet erg stabiel loopt maar dat komt dan wel weer door de leeftijd, dat heeft ieder paard aan het begin van het beleren. Daarbij word menig (sport)paard (te) vroeg beleerd en toch lopen ze er stuk voor stuk (tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen) nog goed bij. Ik weet hoe melissa met de pony omgaat en ze zal heus niet te vroeg beginnen met moeilijke dingen vragen. daarbij krijgt ze hulp van een ervaren persoon & krijgt ze ook nog 2x in de week een halfuur priveles. Natuurlijk zijn tips welkom anders had ze dit topic niet moeten openen, maar wees asjeblieft een beetje aardig voor dr, het is al spannend genoeg.
En met welke leeftijd is menig sport paard afgewerkt? 15 a 16? Terwijl er paarden zijn die met 20 (en ouder) nog op het hoogste niveau kunnen presteren 
Dus ik ben het wel met mijn voor gangers eens. Nog even wachten met rijden en verder gaan met longeren en wandelen. Zou voor dit paard erg goed zijn. Het ene paard is nou eenmaal later volwassen dan een ander. En je moet dus imo naar het paard kijken en niet naar de leeftijd.