,trouwens zwarte arabiers komen niet vaak voor dus ik zou voor die zwarte gaan Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, we hebben contact opgenomen en ik kan het beter vergeten, want zijn dekgeld kost wel 25.000,- !!! ( ja je leest het goed ). Nou, even verder zoeken...Enne Stef, op mijn lijstje staat ook Khaled El Nile, is dat niet de vader van Waseem Saaraakh? 
enne...volgend jaar weet ik een heeeeeeeeel mooi arabier veulentje te vinden hoor...
weet alleen niet of die te koop is...
Als het mee zit en ik een iets betere baan kan vinden (moet op zich wel mogelijk zijn
0 wil ik het veulen het liefst zelf houden natuurlijk...anders alleen naar suuuuuper goed tehuis (misschien wil een vriendin van me een arabier veulentje...maar hoop niet dat dat nodig is, want dat zou inhouden dat haar eigen lieve arabje niet meer goed is... die heeft al in Utrecht gestaan ed, maar zie toch liever dat ie helemaal herstelt, is zo'n lief paard...) maar ik zou volgens mij nog liever het veulentje gratis weg geven aan een goed tehuis dan de handel in...
Maar is niet mijn streven natuurlijk...hihihi...