Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:leuke foto's bij JacobaZiet er lekker uit, zien we elkaar binnenkort weer eens op concours?
Citaat:Ziet er heel netjes uit
Wat voor een ras is Imker?
Alleen je rondje rechtsom effies vaker oefenen
BEn blij dat je de foto van mij hebt geplaatst waar Im nog enigzins met zijn hoofd in de krul stond
Voor de rest kon ik er weinig mee (om GJ te quoten; hij liep alsof hij een bezemsteel had ingeslikt
)Maar goed, ik heb er dan ook maar een minuutje of 10 opgezeten. Ik heb wel bewondering voor je hoor, het is niet één van de makkelijkste paarden! Enne ik vond het ook heel gezellig vrijdag en zaterdag! (barbeque was geweldig
!
imker schreef:Tuurlijk komen we ook jouw kant in!! Ik vond het echt hartstikke gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar.
Imker is idd niet een van de makkelijkste paarden om te rijden, wel als je beginner bent en niet veel vraagt, maar verzamelen is toch wel wat lastiger. Gelukkig is hij wel heeel erg lief en daar draait het bij mij toch wel als eerste puntje om.
Inmiddels heb ik me al weer voor 4 proeven opgegeven, dus eens even kijken wat dat op gaat leveren. Eens vragen aan Ethelate of zij niet als fotografe mee wil gaan met mij!
We zijn er zo hoor met de auto, zo'n 2 uur
SisLeone schreef:Leuke foto's... maar ja dat kan ook niet anders met zo'n mooi paard.....
tsja de ruiter.... wat zal ik daar over zeggen..... grapje.. maar ja dat ken je wel van mij hè?! Ben zelf ook zo'n topamazone dat ik dat mag zeggen hahahaha. Ben blij voor je dat het goed gaat. Hebje de foto's toen je bij Karin was al opgestuurd/gemaild?