Imker onder de VROUW!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:27

leuke foto's!
Mooi paard trouwens

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:28

leuke foto's bij Jacoba Haha! Ziet er lekker uit, zien we elkaar binnenkort weer eens op concours?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 20:59

Lielle schreef:
leuke foto's bij Jacoba Haha! Ziet er lekker uit, zien we elkaar binnenkort weer eens op concours?

Ik denk het wel, we zijn er (zoals je ziet) behoorlijk op vooruitgegaan en volgens mij zijn we er nu helemaal klaar voor. 31 augustus, dat duurt nog wel lang, heb ik me ingeschreven voor Oss, 2 proeven L1....

Citaat:
Ziet er heel netjes uit
Wat voor een ras is Imker?

Imker is een KWPN-er, een Appolonius XX *volbloed* x Amor *basis*.
Ik vind het zelf een mooie en aparte combinatie!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:44

Ziet er leuk uit, maar hielen naar beneden he Knipoog.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:56

Imker wordt echt steeds mooier, woeiieeehhh. Mooi stel hoor samen! Lovers

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:29

Imker, zijn de dinsdagavonden in Vught niets voor jou? Morgen is er L1 en dan over 4 weken (= 11 augustus) weer. Twee proeven starten en altijd goed georganiseerd.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 08:36

Lielle schreef:
Imker, zijn de dinsdagavonden in Vught niets voor jou? Morgen is er L1 en dan over 4 weken (= 11 augustus) weer. Twee proeven starten en altijd goed georganiseerd.

Zou je me het telefoonnummer kunnen geven? 11 aug. lijkt me wel fijn om te starten (heb ik nog vakantie ook!)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:40

ik heb niet bij de hand, maar als je op startlijsten zoekt op Vught, staat het erbij.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 13:16

Inmiddels heb ik al met Vught gebeld, het is op 12 aug. en ik heb me ingeschreven voor beide proeven!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:21

klopt, ik vergiste me. Ik ga zelf niet, zit dan in Ermelo Haha! Succes in Vught! Wij gaan er morgen alletwee L1 starten (ik met Raimaer, mijn moeder met Pablo).

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:19

heee die imker eindelijk op de foto onder het zadel. Volgens mij had ik die nog niet gezien (niet met veerle zelf dan).

Ziet er netjes uit hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:24

Heeeeeej, ik kom net binnenwandelen van mijn weekje Zeeland; en ben natuurlijk meteen gaan kijken naar de pics van jou en Imker! Zoals ik toen ook al zei; gewoon weer gaan starten! Gaat best lekker hoor! Alleen je rondje rechtsom effies vaker oefenen Tong uitsteken Haha! BEn blij dat je de foto van mij hebt geplaatst waar Im nog enigzins met zijn hoofd in de krul stond *LOL* Voor de rest kon ik er weinig mee (om GJ te quoten; hij liep alsof hij een bezemsteel had ingeslikt *LOL* )Maar goed, ik heb er dan ook maar een minuutje of 10 opgezeten. Ik heb wel bewondering voor je hoor, het is niet één van de makkelijkste paarden! Enne ik vond het ook heel gezellig vrijdag en zaterdag! (barbeque was geweldig OK dan! ) Komen jullie mijn vos ook eens effies bewonderen?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 20:32

Tuurlijk komen we ook jouw kant in!! Ik vond het echt hartstikke gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar.

Imker is idd niet een van de makkelijkste paarden om te rijden, wel als je beginner bent en niet veel vraagt, maar verzamelen is toch wel wat lastiger. Gelukkig is hij wel heeel erg lief en daar draait het bij mij toch wel als eerste puntje om.

Inmiddels heb ik me al weer voor 4 proeven opgegeven, dus eens even kijken wat dat op gaat leveren. Eens vragen aan Ethelate of zij niet als fotografe mee wil gaan met mij Cheese! !

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:06

hey leuke foto's en leuk paard!
wel een zware bak..heb je daar geen last van?

enne....waar is je cap Tong uitsteken

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 09:12

Zware bak? Nee hoor, dat valt erg mee. Er was net gesproeid, dus de toplaag was al droog en de onderlaag nog vochtig, maar zwaar, nee, dat kan ik niet zeggen.
Normaliter rijd ik ook niet op de club (waar deze foto's genomen zijn), maar bij een vriendin thuis.

En over mijn cap, tja, die lag gezellig thuis in de zadelkamer.... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 09:57

imker schreef:
Tuurlijk komen we ook jouw kant in!! Ik vond het echt hartstikke gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar.

Imker is idd niet een van de makkelijkste paarden om te rijden, wel als je beginner bent en niet veel vraagt, maar verzamelen is toch wel wat lastiger. Gelukkig is hij wel heeel erg lief en daar draait het bij mij toch wel als eerste puntje om.

Inmiddels heb ik me al weer voor 4 proeven opgegeven, dus eens even kijken wat dat op gaat leveren. Eens vragen aan Ethelate of zij niet als fotografe mee wil gaan met mij Cheese! !

Tja, en anders zit er niks anders op; dan zal GJ weer moeten komen om plaatjes te schieten *LOL* We zijn er zo hoor met de auto, zo'n 2 uur Verward *LOL*

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 14:15

Leuke foto's... maar ja dat kan ook niet anders met zo'n mooi paard.....
tsja de ruiter.... wat zal ik daar over zeggen..... grapje.. maar ja dat ken je wel van mij hè?! Ben zelf ook zo'n topamazone dat ik dat mag zeggen hahahaha. Ben blij voor je dat het goed gaat. Hebje de foto's toen je bij Karin was al opgestuurd/gemaild?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 14:17

SisLeone schreef:
Leuke foto's... maar ja dat kan ook niet anders met zo'n mooi paard.....
tsja de ruiter.... wat zal ik daar over zeggen..... grapje.. maar ja dat ken je wel van mij hè?! Ben zelf ook zo'n topamazone dat ik dat mag zeggen hahahaha. Ben blij voor je dat het goed gaat. Hebje de foto's toen je bij Karin was al opgestuurd/gemaild?

Ja, Karin heeft de foto's en de CD-rom met alle foto's erop van mij toegestuurd gekregen. Van jouw paardje zitten er ook nog foto's bij!!!