Mijn eerste wedstrijdjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

m_ss

Re: Mijn eerste wedstrijdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:42

en..ontspannnnn haha maar dat had je zelf ook al door: tis wat de eerste wedstrijdjes! maar wat is die fries van je een vrolijk beessie!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:56

appiesjappie schreef:
heey dankjewel!
Dankjewel ik had hele slechte punten ik schaam mij echt diep. Terwijl ik haar verder best goed vond lopen.
ik had durf het bijna niet te zeggen 136 en 148 punten :(
Terwijl mijn eerste concour liep ze nog slechter en had ik 168 punten en 162 nou dat vond ik best netjes voor de eerste keer en toen was ze best kijkerig. Ik vond de jury ook bet streng. De eerste proef werd ik al eerder gestopt moest meteen naar de auto enik moest nognaar A toe om af te sluiten. Hij wilde mijn coupon niet opsturen naar het knhs omdat ik zo slecht had gereden. en de 2de proef vertelde de jury dat hij mijn proef eigenlijk op de helft wilde stil zetten omdat hij het te gevaarlijk vond worden.

Mag ik je vragen of je een gewone startkaart hebt bij de KNHS? Ik denk namelijk dat jij beter uit bent qua beoordeling als je bij de gehandicapten-afdeling rijdt. Dit is niet negatief bedoeld, hoor! Ik ben bang dat je altijd lage punten zult rijden, omdat je door je handicap niet goed kunt zitten en je benen kunt gebruiken. Ik heb geen idee hoe de indeling in grades is bij de gehandicaptensport, maar ik denk dat jij daar beter voor de dag zult komen! Ik vind het in ieder geval knap dat je het zo doet!
Heb je een soort bijlage bij je startkaart o.i.d., waarop vermeld staat dat je een handicap hebt? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat ik anders naar een combinatie kijk als ik weet wat de handicap van de ruiter is!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:05

Eigenlijk helemaal niet slecht wat KleinVosje zegt, om dat even uit te zoeken. Dit is heel erg jammer, want je rijdt zo dus verlies punten! Wel knap dat je dit allemaal doet hoor!
En ik ben benieuwd hoe het nu gaat met je beugels een gaatje korter. Nu steken je benen best af, en je voeten glijden door de beugels, niet prettig als ze nog wel eens bokt.
En erg leuk dat je haar al van jongs af aan hebt.

Succes nog samen :)

Lizaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:23

Heeey lin :D
Vond super om de foto's te maken :D
Marijke is super lekker paardje <3

xxx je nichtje

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:37

Super leuk hoor!
En inderdaad weer een compliment dat je dit toch maar zo doet.

Wat kleinvos zegt is misschien wel iets om over na te denken ;)
Wie weet kan je, je daar ook beter vinden.
Voor de eerste wedstrijden en op vreemd terrein vind ik het onwijs netjes. Probeer inderdaad niet je rug te hol te maken, probeer je bekken wat te kantelen en hou je handen netjes recht! :)

Top hoor!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 08:09

ik rij altijd al wedstrijden bij de niet gehandicapte mensen en met 1 van mijn pony's ben ik zelfs in de L1 terecht gekomen in anderhalf jaartijd. Ik heb nog geen 1 jury horen zeggen dat ikbij degehandicapten moet gaan rijden.Dit heb ik vroeger al gedaan maar er zijn gehandicapten clubs meer in de buurt. Ener zijn heel weinig wedstrijden in de buurt. Ik weet niet wat het hier was waar ze over zijn gevallen ik denk vooralhet gebok van haar maar mijn eerste wedstrijd ging al helemaal niet super maar ze bokte in ieder geval niet maar ik liep echt slecht op de bordjes en nu ging dat juist heel goed. Ik zal in iedergeval jullie tips proberen te onthouden ener mee aan de gang gaan. Ik zal het knhs vragen of er misschien een speciaal formulier voor is en hoe dat gaat.

En eeuh nicht weer bedankt voor de foto's!!! hahah

m_ss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 08:14

je kunt altijd zelf een briefje bij je papieren doen toch? minder officieel dan een formulier: maar tis toch wat en het scheelt uitleg. ik vind het top dat je zo rijdt!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:36

Ik vindt het ook erg goed dat je gewoon zo rijdt hoor.

Maar misschien dan toch meer trainen op vreemd terrein met de galop want het is ontzettend jammer dat je nu 3x verliespunten rijdt!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 11:34

ik heb aantal keer bij de pony's bij de jury aangegeven dat ik een handicap heb en dan krijg ik de opmerking of denk je nu dat we je anders gaan behandelen??Of Denk je dat je daarom meer punten krijgt???? Nou dan is het bij mij ook zo over. en bedankt voor de complimentjes

___Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:00

let op je tenen die hangen nog teveel in je beugel achterin !