Knappe Dodge @ wedstrijd M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AshleyvdH

Re: Knappe Dodge @ wedstrijd M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 22:23

Rocksyboy, Ik rij idd een beetje tebraaf :P staat ook vaak onder op mijn protocol maar ik ga nu met steeds meer lef rijden dus ik ga kijken bij de eerst volgende wedstrijd wat we er van kunnen maken. :P Dank je wel in ieder geval :D

Max_, haha ja me jasje is idd open gesprongen in mijn 2de proef. Ik heb al miljoen x die knopen erop gezet maar ik denk dat ik gewoon effe een nieuwe moet aanschaffen (terwijl ik deze miss 2 maanden heb :oo)
Ik moet idd meer zitten op mijn kont maar ik ben heel erg bang dat die eruit gaat vallen dus wil tegraag mee gaan zitten terwijl ik dat met trainen niet doe :P Maarja daarom lekker oefenen en voorlopig hoef ik nog geen 123 naar de volgende klasse :P
Dank je wel in ieder geval :D

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:54

Totally off topic maar vind het heel netjes van je dat je op iedere post reageert.
+:)+ met een normale reactie.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:58

Overall een erg net beeld. Ik heb wel het idee dattie op de meeste foto's er nét niet helemaal door is. Pas in de middendraf foto zie je zijn onderhals ontspannen, en lijkt hij wat in de schoft omhoog te komen. (dat laatste is wel iets lastig te zien door de hoef van de foto)
Op de andere foto's knikt hij iets in. Ik denk als je hem een fractie lager laat lopen, hij nóg beter zal doortreden met zn achterbeen, en dat het beeld meteen een stuk mooier zal zijn.

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:27

Ash, ik vind het er super uit zien!
Misschien mag hij in middendraf net iets meer, maar het ziet er allemaal netjes uit :D

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 16:39

Dank jullie wel voor de reactie's!!

Airborn met losrijden en lessen heb ik hem ook altijd een tikkie lager maar hij gaat zelf daar lopen als ik hem opgericht rij..

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 00:20

Dan heb ik het idee dat er met het oprichten nog iets mist aan kracht van achteren of in de rug, want hij raakt daar net een fractie nagevelijkheid kwijt, en dat is natuurlijk zonde.

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 17:25

Ja hij mist net wat kracht in zijn rug! Maar we zijn lekker aan het lessen dus moet helemaal goed komen! :j