amber @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

___Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:12

L_alice schreef:
___Jessica schreef:
hakken uitdrukken tenen naar binnen en naar voor blijven kijken !
suc6 ;)

tips hoe ik mijn tenen naar binnen kan houden

ja je tenen naar binnen draaie haha !
probeer dus uhm hoe kan ik het beste dat uitleggen.. als je het niet gewend bent lukt het je namelijk gewoon niet
je moet dan iemand bij je hebben die je tenen na binnen draaid je enkels in feiten moet je totaal draaie, dit gaat geen pretje zijn
dit doet voor jouwn gevoel pijn ! dus daar kom je hard mee aan het oefenen ;)

___Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:14

heb nog een je foto's goed bekeken, jij doet je tenen héél erg na buiten zetten
je beugels moeten gaatje langer dik 2 schat ik als het al niet 3 zijn, en probeer je met je tenen
de singel aan te raken ...

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 15:15

[/quote]

tips hoe ik mijn tenen naar binnen kan houden[/quote]

ja je tenen naar binnen draaie haha !
probeer dus uhm hoe kan ik het beste dat uitleggen.. als je het niet gewend bent lukt het je namelijk gewoon niet
je moet dan iemand bij je hebben die je tenen na binnen draaid je enkels in feiten moet je totaal draaie, dit gaat geen pretje zijn
dit doet voor jouwn gevoel pijn ! dus daar kom je hard mee aan het oefenen ;)[/quote]

ja dat is het juist, dit is al vaker gedaan bij mij. en ik kan het elke keer, behalve op amber

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 15:16

___Jessica schreef:
heb nog een je foto's goed bekeken, jij doet je tenen héél erg na buiten zetten
je beugels moeten gaatje langer dik 2 schat ik als het al niet 3 zijn, en probeer je met je tenen
de singel aan te raken ...

Heb ze normaal gesproken ook langer, maar omdat we er 2 mnd niet op hebben gezeten voor de zekerheid even korter gemaakt.

___Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:16

je beugels zijn gewoon véél te kort
probeer het eens met de beugels dik 3 gaatjes langer, je merkt verschil! ;)

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 15:17

___Jessica schreef:
je beugels zijn gewoon véél te kort
probeer het eens met de beugels dik 3 gaatjes langer, je merkt verschil! ;)

oke, ik hoop dat als ik ze volgende keer langer maakt dat het dan minder is

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:27

Je vraagt om een tip om je tenen naar binnen te draaien? Dat doe je juist niet met je enkels. Kijk eens goed naar je knieën, die wijzen ook niet naar voren, dus het probleem zit hem al een stuk boven je enkels. Je bovenbeen wordt al vanuit je heupen naar buiten gedraaid, en dat moet juist niet. Je moet echt de binnenkanten van je bovenbeen tegen het zadel hebben, en niet de achterkant (wat overigens 99% van de ruiters doet, je bent echt niet de enigste ;) ).
Op het moment dat je je been vanaf je heup al goed draait wijst je knie ook naar voren. En als je knie naar voren wijst wijst ook direct je voet naar voren zonder je enkel te draaien.

Delaja

Re: amber @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:36

Ik vind het er ook vriendelijk uit zien, eerst paardje lekker op eigen benen laten lopen!
Tip voor je vliegendeken: tussen je zadel en je dekje (mits je een goed dekje hebt wat niet gaan schuiven). Zo heeft je paardje er geen last van en heb jij niks raars over je zadel zitten!

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 22:53

Neonlight schreef:
Je vraagt om een tip om je tenen naar binnen te draaien? Dat doe je juist niet met je enkels. Kijk eens goed naar je knieën, die wijzen ook niet naar voren, dus het probleem zit hem al een stuk boven je enkels. Je bovenbeen wordt al vanuit je heupen naar buiten gedraaid, en dat moet juist niet. Je moet echt de binnenkanten van je bovenbeen tegen het zadel hebben, en niet de achterkant (wat overigens 99% van de ruiters doet, je bent echt niet de enigste ;) ).
Op het moment dat je je been vanaf je heup al goed draait wijst je knie ook naar voren. En als je knie naar voren wijst wijst ook direct je voet naar voren zonder je enkel te draaien.
oké bedankt voor de tip, ik heb met dit zadel idd moeite met mijn boven benen aansluiten. Ik er zeker aan werken.

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 22:54

Delaja schreef:
Ik vind het er ook vriendelijk uit zien, eerst paardje lekker op eigen benen laten lopen!
Tip voor je vliegendeken: tussen je zadel en je dekje (mits je een goed dekje hebt wat niet gaan schuiven). Zo heeft je paardje er geen last van en heb jij niks raars over je zadel zitten!
oké dank je voor de tip. Zal ik zeker gaan gebruiken