Lori rijden in de les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponieszlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:03

Je paardje zou zijn hoofd zelf misschien wat meer kunnen dragen.. Het ziet er een beetje uit of hij hangt op sommige fotos.
Wel een heel sjiek paardje!!!
Succes nog! :D

Nirvaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 18:23

ponieszlover schreef:
Je paardje zou zijn hoofd zelf misschien wat meer kunnen dragen.. Het ziet er een beetje uit of hij hangt op sommige fotos.
Wel een heel sjiek paardje!!!
Succes nog! :D

Ze wil inderdaad nog wel eens gaan hangen (vooral als we al een tijdje bezig zijn), maar dan rijd ik haar wel meteen weer naar voren en dan is het meestal ook meteen weer klaar. Maar bedankt voor je reactie :)

xriannes

Re: Lori rijden in de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:18

Je rijd je pony erg netjes, je ziet dat ze echt vanuit de ontspanning gaat zakken! erg goed, ik zou je beugels misschien een gaatje langer doen!

Kianlover

Re: Lori rijden in de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:42

Leuk paardje ziet er netjes uit!
pas alleen wel op dat je niet naar voren valt en hou je duimen omhoog en je polsen naar buiten
voor de rest ziet het er echt keurig uit!!

Nirvaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 11:47

xriannes schreef:
Je rijd je pony erg netjes, je ziet dat ze echt vanuit de ontspanning gaat zakken! erg goed, ik zou je beugels misschien een gaatje langer doen!

Bedankt voor je reactie,
Beugels heb ik nu 2 gaatjes langer (vind ik zelf al veels te lang :+ ), ik moet er wel aan wennen!