Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amy_92 schreef:Super schattig zeg. Het meisje dat er op rijdt past er netjes op. Ze moet enkel een beetje letten op haar handen, dat ze die mooi rechtop houdt, niet op elke foto maar soms kantelt ze die een beetje. Start ze ook met hem?
Marloes schreef:Ziet er leuk uit!
Ik zou zelf gaan voor een ander zadel, hij ligt te ver naar achteren, en doordat het een veelzijdigheidszadel is ook te ver op z'n schouder.
Lijkt me niet lekker lopen voor je pony
Je kan met de eigenaar overleggen, misschien dat ze (een gedeelte) willen betalen, en anders kan je ook kijken voor bijvoorbeeld een pinokkiozadeltje. Ik denk dat jij daar nog wel makkelijk in kan zitten, en ik denk dat dat beter is dan dit zadel. (Op Marktplaats of Bokt heb je zo'n zadeltje al snel voor 50 euro)
XhorsegekkyX schreef:Ik neem echt geen pinokkio zadel, hoor.
We hebben er wel één, maar die is veelste klein.
Het is een wedstrijdshet! Hij heeft spieren en hij is wel 1.13 meter!
LOCA schreef:Ik zie hier zeker wel een "wedstrijdwaardige Shet" en niet "gewoon een shet" Lekker denigrerende opmerking voor iemand die zelf pas 14 jaar oud is. Meid je mag met recht trots zijn op je shet, je hebt hem keurig aan het lopen en het is echt niet verboden om een een shet van 4 wat meer opgericht te rijden. Uiteraard blijft het wel belangrijk dat je je paard ten alle tijden op iedere gewenste halslengte kunt rijden. Lang laag blijft wel belangrijk als basis. Als je nu ook nog een passend zadel kunt vinden maakt dit het plaatje compleet. Tot die tijd zou ik zonder zadel gaan rijden. Ik wil je nog heel veel succes wensen, jullie zijn een leuke combinatie! menig bokkertje mag je jaloers zijn als ze hun shet zo hebben lopen.
mimeslosydy schreef:LOCA schreef:Ik zie hier zeker wel een "wedstrijdwaardige Shet" en niet "gewoon een shet" Lekker denigrerende opmerking voor iemand die zelf pas 14 jaar oud is. Meid je mag met recht trots zijn op je shet, je hebt hem keurig aan het lopen en het is echt niet verboden om een een shet van 4 wat meer opgericht te rijden. Uiteraard blijft het wel belangrijk dat je je paard ten alle tijden op iedere gewenste halslengte kunt rijden. Lang laag blijft wel belangrijk als basis. Als je nu ook nog een passend zadel kunt vinden maakt dit het plaatje compleet. Tot die tijd zou ik zonder zadel gaan rijden. Ik wil je nog heel veel succes wensen, jullie zijn een leuke combinatie! menig bokkertje mag je jaloers zijn als ze hun shet zo hebben lopen.
natuurlijk is het een wedstrijdwaardige shet maar ik vind het nogal een domme opmerking dat ze omdat ze wedstrijden wil rijden er maar een niet passend zadel oplegt.
da's niet eerlijk voor de pony, als je er een goedpassend zadel oplegt gaat ie nog mooier lopen
XhorsegekkyX schreef:Ik heb het natuurlijk allang gevraagd, maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft nu zelfs moeite om eten te kopen, omdat we dat niet kunnen betalen!
De eigenaar wil ook niet betalen, omdat hij het niet gelooft.
Hij stamt nog uit de oertijd volgens mij![]()
Hij wil maar niet geloven dat Mickey een ander zadel nodig heeft!
Aardbeitjuhh schreef:Hee Joel
Mickey loopt echt goed
en over dat zadel de eigenaar denkt dat een dekje al een miljoen kost laat staan een zadel.
Maar misschien moet je toch dat andere zadel gebruiken die mickey eerst had