Z1 dressuur : Kasagrande (7jaar)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 22:36

Wat een prachtige pony. Mooie bespiering gekregen.
Volgens mij zit je op je schaambeen en moet je meer op je zitknobbels gaan zitten. Dat is heel erg moeilijk met een holle rug (die heb ik ook). Je moet proberen je bekken te kantelen, dat kan je proberen door je buik in te trekken. Gewoon thuis, als je staat of zit of loopt. En dan proberen dat te doen met rijden. Ook zonder beugels rijden is een goede oefening.
Veel succes verder in t Z.

Colandro

Re: Z1 dressuur : Kasagrande (7jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:04

Wauww.. wat is die mooi opgeknapt.
Heerlijk nekkie zit erop nu!

Let op je handen dat je ze rechtop draagt. En verder vind ik je houding niet erg slecht. Ik weet hoe moeilijk en lastig het is met rugproblemen. Je weet het maar het wil niet :P

Heel veel succes met alles!

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:57

Wow, het paard heeft ontzettend veel meer Body gekregen, ik vind het echt een leuke pony om te zien! :D
Ik vind het er goed uitzien, niet zoals in de meeste topics in elkaar getrokken, maar deze loopt echt ontspannen zover ik het kan zien! *D

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 11:10

Zaterdag 2 winstpunten in het Z, en zondag 2e plaats bestgaande rijponys, super trots met dit resultaat!

Electra63: Bedankt, wij hebben zo'n grote fysio bal thuis, en dan kan ik aan m'n holle rug werken, bedankt voor de tips!
Colandro: Dankjewel! M'n handen zijn indd soms pianoachtig :P
GewoonNoor: Dankje, ik vind het inderdaad ook erg belangrijk dat het ontspannen is, en dat we plezier kunnen hebben :)

bobobo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:12

Wat een verandering! Van ielig pony'tje tot sportpony. :D
Opletten op die handen, die willen nog wel eens wat, maar verder helemaal goed. :)