héél erg bedankt de tip voor het rijden met holle rug:D ben gister met de rest al hard aan het oefenen geweest(beetje sprierpijn )
Balou_k
Geplaatst: 27-08-10 09:10
Aller eerst een compliment ! Wat rij jij vriendelijk
Verder zie ik wel dat je je knieen afsteekt hier heb je al goede tips voor gekregen zie ik Ook heb je af en toe een holle rug, maar ook hier krijg je al tips voor, spierpijn zal je wel krijgen denk ik in het begin omdat je je slechte gewoontes nu af moet leren en je dan toch weer anders gaat rijden !
Hallo! Opzich ziet het er relaxed uit;) Lekker rijden en geen zorgen hihi. Leuk paardje. Alleen lijkt ze op de foto's wat uit elkaar te vallen, probeer haar iets meer bij elkaar te rijden en in verbinding te houden. Beetje opsluiten. Het lijkt of je zelf ook een beetje uit elkaar valt:P probeer wat meer naar je hand toe te rijden.
Verder schrijf je: ' en aan de teugel rijden en alles weer opnieuw doen met haar, want er was voordat ik d'r kreeg niks mee gedaan, dus moet weer veel buigen met d'r omdat ze nog best wel stijf is.'
Aan de teugel rijden is natuurlijk niet oefenen om dr hoofd te buigen wat vervolgens aan de teugel is. Dit rij je, en wanneer je paard ontspannen over dr rug loopt komt de nageeflijkheid pas;)
maar die krijg je toch los door te rijden en niet alleen door haar hals te buigen Ze heeft nog meer spieren;-) Als jij stijf bent moet je ook bewegen of sporten om het los te krijgen niet alleen door je arm te buigen:D
ladyroze
Geplaatst: 07-09-10 11:18
Tenen naar binnen draaien. dan ziet het er meteen netter uit.
Kimberly_1
Geplaatst: 08-09-10 16:12
Volgens mij heb je dezelfde probleempjes als mij: een holle rug trekken en je tenen naar buiten. Bij mij gaat het al een stuk beter, want als ik mijn tenen naar binnen draai, gaat bij mij al meteen mijn rug beter! Weet niet hoe het komt, maar het werkt wel;)
Uriana_lover
Geplaatst: 08-09-10 17:57
Heey wat een leuke combinatie zeg! Probeer alleen tijdens het springen je pony meer teugel te geven dus je handen mee naar voren doen. Zo geef je je pony de ruimte om zelf voren te kunnen en te basculeren.
Verder ziet het er goed uit hoor! Suc6 ermee maar dat gaat vast goedkomen
Ik vind jullie samen er leuk uitzien. Verder valt me op dat je voeten vaak naar buiten steken en dat je soms naar beneden kijkt, probeer zoveel mogelijk rechtvooruit te kijken en de richting waar je heen wilt. Ik vind het er verder super uitzien, ga zo door!