Coberlina (v. Flemmingh) @ wedstrijd L2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

All_Star08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:31

Leuk paard! Volgens mij rijd je haar heel correct. Probeer haar vooral door meer te schakelen en achter actiever te rijden te sluiten. Dan sluit ze vanzelf mooier. Je ziet duidelijk de vooruitgang met de laatste foto. Succes!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 21:12

dank je wel voor alle tips :)

Zelf rechter zitten en er meer aan rijden, heeft alleszins gewerkt. We hebben vandaag gewonnen met 201 ptn :D

angelynnxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:10

Wat een super leuk paard! <3
Vooruitgang is er zeker weten, in vergelijking met de laatste foto! Je paard is een stuk korter geworden en is een stuk korter in de hals. Met het wijken moet je eraan denken om de achterhand mee te nemen.

p.s. wat heb je een mooie frontriem zeg! *D Waar heb je die vandaan? PB! :+

Veel succes met je paard!(L)

x

Theake

Re: Coberlina (v. Flemmingh) @ wedstrijd L2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:02

Mooie foto's van een knap paard!
Heb je geen van zondag?

Als tip: bij je wijken, zit je dus scheef. Je kan beter je zit kantelen, maar wel naar de andere kant dus...
Zodat ze vanop je zit mee opzij gaat zegmaar.
Maar ze doet het dan wel goed, slim paard ;)

_lautje_

Re: Coberlina (v. Flemmingh) @ wedstrijd L2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:18

Wat een verschil al!

Wanneer hebben jullie dan een winstpunt in België dat het zo anders is dan in NL?

Commentaar omdat het moet ;) Probeer je paard nog iets actiever te krijgen. Als hij net wat scherper aan ht been is gaat het wijken ook makkelijker en blijf je makkelijker op de goede kant zitten omdat je minder hoeft te werken.

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:11

peanutbutter schreef:
Wanneer hebben jullie dan een winstpunt in België dat het zo anders is dan in NL?

Bij LRV krijg je punten naargelang je plaats. Om het simpel uit te leggen (want het is wel wat ingewikkelder): het totaal aantal ruiters wordt verdeeld in drie groepen: de beste groep krijgt pluspunten, de middelste groep krijgt geen punten en de laatste groep krijgt minpunten. Dus bvb als je met 21 ruiters in de ring zit, dan krijgen de eerste 7 pluspunten, de middelste 7 geen punten en de laatste 7 minpunten.

Terug on topic: op basis van je foto's vind ik het vreemd dat je nog geen winst hebt behaald in het L2! Je aanleuninig is in ieder geval al veel beter dan vroeger. Misschien moet je inderdaad wat gedurfder rijden, dat kan ik niet beoordelen op de foto's. Of misschien heb je gwn pech gehad met de jury's. Vooral blijven doordoen zoals je bezig bent en je niet laten ontmoedigen, je komt er wel! :j

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:14

Foryourneeds schreef:
dank je wel voor alle tips :)

Zelf rechter zitten en er meer aan rijden, heeft alleszins gewerkt. We hebben vandaag gewonnen met 201 ptn :D

Ooh, ik zie nu pas dit bericht. Vond het al vreemd dat je niet hoger scoorde! ;)

Gefeliciteerd!! *\o/*

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 19:23

dank je wel :)

Dat scheef zitten in het wijken moet ik idd op letten. zou het eigenlijk voor spiegels moeten kunnen doen, want ik voel het zelf niet echt :o

Angelyn: hoofdstel is van Marengo, frontriem zat erop :)