Tijdbom Tadesse een van de laatste keren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:05

Citaat:
Met dit soort schoenen is het echt gevaarlijk rijden! Juist omdat ze explosief kan zijn... En inderdaad is een laars een stap in de goede richting qua beenligging.

ook mee eens! ik reed eerst ook altijd met al stars maar toen ging ik een keer racen met mijn vz paard en toen schoot ik bijna door de beugel heen! echt eng hr want dan moet je dr ook nog terug krijgen!
toen ben ik weer met laarzen gaan rijden en mijn been ligging is echt veranderd!

ik hoop dat je hier iets aan hebt

succes

ps leuk beestje!!

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 18:53

Pjelk schreef:
Wat is Tadesse een leuk paard! Jouw houding vind ik ook mooi. Wat ik me alleen afvraag is waarom je op een paard stapt wat zo weinig op jou gericht en zo explosief is als je schrijft? Dat lijkt me niet prettig rijden en zelfs gevaarlijk. Op de foto's lijkt Tadesse niet zo druk, dus dat scheelt weer. Maar misschien dat je, als je nog eens een paard met hetzelfde gedrag gaat rijden, ook iets aan grondwerk kan gaan doen? Dan kan je zorgen dat je op de grond eerst contact maakt wardoor het rijden ook weer makkelijker gaat.
Heb je al een ander bijrijpaard gevonden? Jamme dat je met haar stoppen moet!

Ik had haar al losgegooid etc, en na 5 minuten koelde ze af. (Het is al weer een tijd geleden dus echt meer weet ik er niet meer van).
Nee nog niet, de meeste mensen vragen geld.
Maar ik heb nog 2 andere paarden dus ik heb nog zat te doen haha :).

Shaartje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:07

Hoi,

Ik vind het er leuk & soms ook best ontspannen uitzien. Wat mij ook opvalt is dat je op best veel foto's naar de grond kijkt? Probeer erop te letten dat je kijkt waar je naartoe wilt. Verder heel leuk;)

groetjes

ROSIDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:47

denk om je hakken,
dan raak je de beugels ook niet kwijt..
meer druk in de beugels leggen, en hakken terug

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:30

ziet er goed uit !

alleen volgens mij loopt je paard nogal op de voorhand
als je wat meer druk zet in de beugels gaat t ook beter met je voeten ( heb ik ook zo erg haha )