Siëra @ work L2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PetraKioto

Re: Siëra @ work L2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:36

mooi, mooi.
Ik zou ze -gezien haar leeftijd- gewoon nog wat lager proberen rijden (haar hoofd), want Friezen zijn van hun eigen nogal opgericht. Zodat ze voldoende spieren aanmaakt in haar rug en hem ook bij de moeilijkere oefeningen goed zal gebruiken en niet zal uithollen.
En zorgen dat ze goed naar het bit gaat zoeken, maar ik veronderstel dat de eerste fotootjes het begin zijn, want op de latere fotootjes doet ze het al veel beter :)

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 21:13

Prosperlove schreef:
Wow, ziet er goed uit! ;)

Ik vind dat die op de foto's niet echt zijn/haar neusje eruit duwt :o .

Je mag wel wat meer sprong in de galop hebben, dmv. meer naar voor rijden en van voren tegenhouden zegmaar. :P

Tip: Mischien kun je eens proberen met de slof :o Dan heb je net iets meer controle voor al je nieuwe oefeningen gaat rijden.

K ga der echt niet proberen met slof te rijden daar krijgt ze alleen maar meer stress van en dat is juist wat ik niet wil ;)

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 17:03

Bedankt voor de reacties :D

Vandaag had ik weer wedstrijd was 2x keer 2e met 195 & 187 in het L2 op naar het M :D

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:50

Je zit erg netjes! Maar let wel een beetje op je handhouding, af en toe mogen je handen net iets lager, voor de rest echt heel netjes, pony loopt ook erg goed.

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:03

Heey wat leuk een tante van ons friesje @ work!
Mooi paardje heb je daar zeg, en vind haar erg leuk lopen. Maar inderdaad beetje op je handhouding letten, stoorde mij ook al een beetje. Voor de rest ziet het er leuk uit ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:11

Ik vindt het geen gezicht juist die sokken, hihi. En helemaal niet als het weer gaat aangroeien. Ik had van de winter mijn merries achterbenen geschoren ivm. de mok. LELIJK!! Haha. Ik hou de sokken altijd wel heel netjes bij. Mijn paarden hebben getrimde sokjes, niet van die sokken tot aan de ellebogen, bah.

Gefeliciteerd trouwens TS!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-08-10 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten samengevoegd, de editknop zit er niet voor niets.

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 23:03

Hey onze paarden hebben dezelfde opa :Y)
Ik heb voorgaande berichten niet gelezen, zodat je weet dat ik ze niet 'nadoe' wat betreft commentaar.
Ik vind haar erg opgekropt lopen maar voor de rest ziet het er netjes uit :)
En heb je haar sokken afgeschoren ofzo? Eerst dacht ik van 'is het wel een fries?' haha :P

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:16

Mooi frieske heb je! Jullie zijn een mooie combinatie en het ziet er goed uit. Probeer haar alleen niet teveel bij je te houden van voren, aangezien friezen zich van zichzelf al makkelijk 'opproppen'.

Succes in het M!