Atomic (v.Gribaldi) @ Trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Atomic (v.Gribaldi) @ Trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 00:42

Moderatoropmerking:
Ik heb diverse reacties die niet aan de regels van RT-HAW voldoen verwijderd. Willen jullie aan de regels denken voordat je een reactie geeft?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:19

Leuke plaatjes, je noemt zelf al punten voor verbetering, handen kunnen nog rechter op :)

Daarnaast nog een vraagje, is haar moeder Kelly? Zo ja, dan ken haar nog al veulen en ze heeft dezelfde nek als der moeder :D

stippel2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:54

met een beetje afvallen en goed trainen kom je een heel eind. je kan zien dat het wel een paard is met kwaliteiten. succes

fiija

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:54

Probeer wat meer in je zadel te gaan zitten.
Het lijkt nu of ja half gaat rechtstaan op je beugels.
Ook je hakken wat meer uitdrukken.
Maar wat blinkt je paard seg!! prachtig

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:16

Leuke combinatie, ondanks je gezichten, kun je zien dat je geniet van het rijden. Vond net als de anderen wel dat ze te zwaar is. Hoop dat het inmiddels verbeterd is en dat je weer lekker aan het trainen bent, zodat ze snel wat mooier rond gaat komen. Dan zul je waarschijnlijk (ook in de galop) makkelijker zitten. Veel plezier en succes met je mooie paardje!

JorindaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:28

Ik vind het een geweldig mooi paard!
Alleen zie ik dat hij veel op de voorhand loopt. Probeer daaraan te werken!

All_Star08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:24

Mooi paard! Ze lijkt me alleen erg zwaar op voorhand, het lijkt net alsof je haar 'draagt'. Ik mis het bergop lopen. Misschien ben je daar in je training al mee bezig? Anders loop je daar straks in het M echt tegenaan. Succes!

Sadeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:40

het commentaar over het nagevelijkheid hoef ik je niet te geven want dat doen al heel veel mensen, maar wat ik je kan mee geven is probeer over je paard heen te kijken, kijk waar je naar toe gaat, ik weet dat het lastig is ik doe het zelf ook soms. probeer te voelen wat je doet, en als je ziet dat hij goed loopt kijk je omhoog en voel je hoe dat voeld, of andersom als je voeld dat er iets veranderd onder je kijk wat er veranderd dan weet je dat voor de volgende keer ook weer. :D succ6

jjessica12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:08

Ik vind dat je een erg leuk paardje hebt! Het meeste commentaar wat hier staat is wel te begrijpen, maar soms iets te kort door de bocht wat mij betreft. Het enige wat ik 'storend' vind is je voeten, maar dat weet je zelf al. De rest is gewoon een kwestie van veel trainen. Jullie zijn in ieder geval een leuke combinatie. Mooie spullen heb je er trouwens op liggen ;)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:22

Leuk paard, maar idd "wat" dik... van een weekje boscrossen op de Veluwe is mijn pony erg slank geworden, dus misschien is dat ook wat voor jou!
Ik mis lengte in de hals, ik zou haar wat meer ruimte geven van voren, zodat ze zichzelf beter kan uitbalanceren. Eerst lekker voorwaarts neerwaarts rijden en als dat goed gaat meer oppakken. Je zit ook pas in de B, meer opgericht komt later wel!

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:22

Leuk paardje heb je, maar zoals er denk ik al meer hebben gezegd mogen er wel een aantal kilogrammen vanaf.
Als je paard te dik is hebben ze vaak wat moeite met de lossigheid in hun lijf. Je paardje zou voor de rest wat ronder mogen en de hals wat mogen laten vallen en je mag inderdaad zoals je zelf zegt wel iets vrolijker kijken. Paarden doen we met plezier he, niet omdat het moet ;)

Succes verder!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 20:16

je ziet wel dat ze soms de nageeflijkheid kwijt raakt, maar dit is niet erg. Idd als je meer rijd krijgt hij ook wat meer spieren en valt hij wat af. Dit duurt ff, ik heb mijn paard ook nog steeds niet in vorm en ze heeft in mei al een veulentje gehad.
Je ziet wel dat ze met haar koppie heel erg met jou bezig is, ze is erg op je gefocust, leuk om te zien
Succes ermee
Groetjes

Sabriinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 20:40

Nrkee schreef:
Je ziet wel dat ze met haar koppie heel erg met jou bezig is, ze is erg op je gefocust, leuk om te zien
Succes ermee
Groetjes

Erg fijn om dit tehoren!
want ze houd me heeeeel goed in de gaten met der oortjes!
want er was al gezegt dat ze boos doet/kijkt.
maar ze beweegt de oren echt heel veel.
maar dat komt weer omdat ik veel tegen der praat

Sunshineee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:04

iets meer schakelen, en probeer je iets langer te maken vooral in de galop
leuke combi super leuk beestje

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:14

Ik zat de foto's in je profiel even te bekijken en daar lijkt het een compleet ander paard haha. Dus even een tijdje weer lekker trainen en dan komen jullie er wel weer.

Meeste commentaar is wel gegeven denk ik. Ga zo lekker door dan komen jullie nog een heel eind denk ik.