. Zo'n mensen leven gewoon op het "schuim" van een ander z'n "biertje"
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
irish_lady schreef:Nou sorry hoor maar als die pony onder mijn hoede was, dan zou ik hem koste wat kost naar de hoefsmid doen! Dat jij kunt wachten en dit aan kunt zien is echt te erg. En zeggen van; als ik het doe dan doet hij er niets meer aan, dan moet dat maar zo zijn. Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen of stop met zulke foto's plaatsen want dit heeft geen zin. Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.
irish_lady schreef:Nou sorry hoor maar als die pony onder mijn hoede was, dan zou ik hem koste wat kost naar de hoefsmid doen! Dat jij kunt wachten en dit aan kunt zien is echt te erg. En zeggen van; als ik het doe dan doet hij er niets meer aan, dan moet dat maar zo zijn. Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen of stop met zulke foto's plaatsen want dit heeft geen zin. Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.
sunshine schreef:Chiqa: Nee ik rijd er niet meer op. Heb ik wel gedaan hoor.
.
irish_lady schreef:Ho Ho ho nu valt iedereen over mij heen! Dit is het eerste topic dat ik lees, ik zie ook geen verwijzingen naar andere topics. Wat ik zie is een pony die erg nodig naar de hoefsmid moet en mensen die dat niet doen! Dat vind ik dierenmishandeling!
Citaat:Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.
Citaat:Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen