Nieuwe foto's van Blacky!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:49

Je wegsturen zal hij niet snel doen, denk maar niet dat hij het niet weet dat jij geld in dat beestje stopt!!! Hij is er zich maar al te bewust van . Zo'n mensen leven gewoon op het "schuim" van een ander z'n "biertje"

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:36

Gelukkig komen jullie daar en hij geniet er ook echt van maar die eigenaar vind ik maar een banketstaaf.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:03

Nou sorry hoor maar als die pony onder mijn hoede was, dan zou ik hem koste wat kost naar de hoefsmid doen! Dat jij kunt wachten en dit aan kunt zien is echt te erg. En zeggen van; als ik het doe dan doet hij er niets meer aan, dan moet dat maar zo zijn. Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen of stop met zulke foto's plaatsen want dit heeft geen zin. Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:07

irish_lady schreef:
Nou sorry hoor maar als die pony onder mijn hoede was, dan zou ik hem koste wat kost naar de hoefsmid doen! Dat jij kunt wachten en dit aan kunt zien is echt te erg. En zeggen van; als ik het doe dan doet hij er niets meer aan, dan moet dat maar zo zijn. Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen of stop met zulke foto's plaatsen want dit heeft geen zin. Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.

sorry maar waar slaat deze reactie op??
in principe mag zij die pony ook niet zomaar laten bekappen want het is haar pony niet! en ze heeft ook niet veel geld!
En ik vind dat ze er heel goed voor zorgd, op deze foto's kun je juist zien dat hij vooruit is gegaan! dus ze doet wel degelijk wat voor die pony!!!!!!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:07

een vriendin van mij heeft haar verzorgpony ook een keer laten bekappen.
die man van die boerderij heeft niks gemerkt.
maar ik vind het heel sneu voor blacky en voor sunshine is het ook niet leuk.
dus veel succes ermee

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:43

irish_lady schreef:

als jij ff je mond houdt!!!

zeg dan nix!

als je de moeite had genomen om ff de reacties(en de andere topics) goed te lezen, had je allang kunnen lezen waarom ze geen hoefsmid kan laten komen!

ik bel over 8 dagen de dierenbescherming opnieuw, dan weet ik wat ze er aan gaan doen, doen ze nix dan laat ik mn eigen smid meteen naar blacky komen, dat geld voor een keer bekappen kan ik best missen, ook al is blacky niet mn verzorgpony, ik vind het gewoon sneu dat hij er zo bij staat, maar ja, de keren erna dat hij naar de smid moet, dat is dan nog maar afwachten of de eigenaar dan wel een smid laat komen!

maar sunshine kan hier dus echt niets aan doen! en dat jij het dan allemaal ff beter denkt te weten vind ik behoorlijk lomp van je!!
en je zegt wel, 25 euro voor een keer bekappen, maar het blijft niet bij 1x bekappen en de eigenaar zal t of niet goed vinden dat ze de hoefsmid heeft laten komen, of hij vindt het wel makkelijk en dan kijkt ie helemaal niet meer naar blacky om, want dan denkt ie ach ja sunshine regelt&betaald het allemaal wel!

ze heeft(haar zus eigenlijk geloof ik) spul tegen de jeuk gehaald voor zn zomereczeem, en sindsdien ziet hij er al stukken beter uit, maar je kan niet zomaar verwachten dat iedereen maar overal geld voor heeft, zeker niet als het de verantwoording is van de eigenaar om voor de pony te zorgen&te betalen!en voor sommige mensen is 25 euro per 8-10 weken veel geld, daar kan jij niet over oordelen, en voor zover ik weet zit sunshin gewoon op school en heeft ze geen bijbaantje, hoemoet ze dan aa geld komen?!

ga jij je ff lekker met je eigen paard bemoeien, en laat sunshine gewoon met rust!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:52

idd renske mensen kijken soms alleen de foto's Boos! maar sunshine doet blacky echt goed dat zie je ook zeker.. en ze word goed door jou geholpen dat is nog beter Knipoog echt veel suc6.. dus mijn steun heb je ook al Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:05

sunshine schreef:
Chiqa: Nee ik rijd er niet meer op. Heb ik wel gedaan hoor.
.

gelukkig maar want ik vroeg me dat af met die lange hoeven kan je niet rijden maar gelukkig heb je dat zelf ook door.

Ja die zomerexceem herkende ik wel hoor, heeft een paard bij ons op stal ook, we geven veel knoflook tegen de vliegen en een deken om de manen maar hij heeft het ook nog in het gezicht en de kin.

Sterkte met je beessie ik ben blij dat ie jou heeft!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:10

Ho Ho ho nu valt iedereen over mij heen! Dit is het eerste topic dat ik lees, ik zie ook geen verwijzingen naar andere topics. Wat ik zie is een pony die erg nodig naar de hoefsmid moet en mensen die dat niet doen! Dat vind ik dierenmishandeling!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:37

ik heb je al uitgebreid ge pb't irish_lady, en als je meer wil weten --> zoekfunctie --> blacky, en als auteur Sunshine

en ook in dit topic staat door sunshine uitgelegd dat ze geen hoefsmid kan laten komen, en er zijn wel meer dingen dierenmishandeling.....

maar nog 8 dagen en ik weet wat de dierenbescherming doet, is dat nix, dan bel ik mn eigen smid, maar dan is het probleem nog niet opgelost, want hij moet gewoon iedere 8-10 weken naar de smid.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 00:22

irish_lady schreef:
Ho Ho ho nu valt iedereen over mij heen! Dit is het eerste topic dat ik lees, ik zie ook geen verwijzingen naar andere topics. Wat ik zie is een pony die erg nodig naar de hoefsmid moet en mensen die dat niet doen! Dat vind ik dierenmishandeling!

zoekfunctie!! en ja het is niet zo fijn voor het paardje maar niet sunshine haar schuld!!!!!!!!!!!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 02:12

irish_lady: Heb je ook in de gaten dat ik pas 15 ben en nog geen baantje heb?
Lees de volgende keer eerst de rest van de reacties door en de topics.
Citaat:
Of wil je nog 20 keer horen dat iedereen het zo zielig vind en dat die man zo een schoft is.

Ik wil laten zien hoe het met Blacky gaat...je begrijpt er duidelijk helemaal niks van.
Citaat:
Die 25 euro voor bekappen ( en als jij het verhaal vertelt aan de hoefsmid verteld, doet het vast voor minder. Want dat je die pony hier de dupe van laat worden snap ik niet. Of ga hem echt verzorgen

Dat blacky hier de dupe van is weet ik zelf ook wel....
En echt verzorgen? Denk eens na wat je zegt hey!!
Ik wil jou wel eens zien als je er machteloos bij staat....verder niks kunt doen en zo je best er voor doet en dan zo'n reactie krijgen? Denk maar eens na hoe ik me voel.....
Hou gewoon je mond dicht!!

Bedankt Renske....
En ook dat je haar een pb hebt gestuurd.

Eszelon4ever: Bedankt....ja ik ben blij dat Renske me helpt....misschien dat ze dan wel een keer iets doen.

Oja, volgende week niet maar dan op maandag worden de hoeven bekapt om half 4.
Ik mocht erbij zijn gelukkig...
Er zat nu al een hele scheur in zijn hoeven Scheve mond

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 02:19

graag gedaan hoor!

volgens mij heeft de dierenbescherming de eigenaar opgezocht, als ie er nu ineens een smid bijhaalt.....want zn hoeven zijn al een hele tijd veel te lang, en nu ineens komt er een smid...ben echt benieuwd wat de dierenbescherming doet, ik denk niet veel meer dan een waarschuwing, helaas, maar ja als die eigenaar dan luistert en echt goed voor blacky gaat zorgen heeft ie t niet zo slecht, behalve dan in de zomer met zn eczeem en die horzels.....ja en hij staat er vrij sneu helemaal alleen&afgelegen, maar ja t gaat er om dat ie gezond is/wordt, das het belangrijkste!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:52

Zou je niet met die mensen van de dierenbescherming kunnen afspreken dat ze adviseren het diertje te verplaatsen naar de zee vanwege z'n "aandoening". Wie weet dat het helpt???? Als ze nu 's het zo danig zouden "draaien" (en het is niet gelogen) dat de pony afziet elke zomer weer en dat het geen dierwaardig leven is met zo'n enorme jeuk .... maar dat ie aan de zee er helemaal geen last meer van zal hebben! Wie weet ... misschien het proberen waard.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:21

ja de eigenaar vertikt het de pony weg te doen, hij is er aan gehecht ofzoiets!en de eczeem doet hij heel luchtig over.....en als hij hem wegdoet heeft ie nix meer om op zn weiland te zetten

sommige mensensnap ik gewoon niet!koop een stel schapen ofzo voor op t land....of verhuur het land!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 14:33

Idd hij kan het land ook verhuren...maarja dat doet ie niet Boos!