Reus Hugo! (1.82)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:02

Ik vind hem mooi lopen, zeker voor zijn grote :)) Je ziet veel problemn boven komen met grote paarden, vooral de zwakke rug en/of achterhand zorgt soms voor problemen. Maar jullie zijn goed op weg ;) Keep up the good work!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:21

Laura01234 schreef:
Ja, maar iemand anders die rijdt er nou L1 mee maar die gaat binnenkort al L2 starten! en die wil niet op mijn startkaart wachten ;)

Dan mag jij iig nog !1 starten.(sorry voor toetsenbord e!!ende)

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:32

Heey,
ga toch mijn mening geven. Jij zit zwaar voor je paard. Je gaat helemaal achter in het zadel zitten, en je hebt je balanse nog niet helemaal gevonden naar mijn mening waardoor je je iets aan je teugels probeert vast te houden. Probeer in de rechte lijn schouder, heup, hak te gaan zitten. Je paard kan veel nu jij nog :D Ik vind wel dat je hem eerlijk rijd, erg belangrijk. En PFF wat een hottie zeg!!!

Groetjes.

my_luf_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:29

Benen lang maken en recht op gaan zitten.. :o
Jullie zijn een leuke combi! :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:56

Leuk paard ik hou wel van grote vos ;) Verder moet je echt goed op je zit letten want je heb je paard niet met je zit onder controlen. als ik jou was zal ik veel overgangen gaan rijden krijg je het paard meer onder contralen en word die alerter op jou en dat wil je neem ik aan ;) . Dan kan die ook mooier en ruimer lopen denk ik. Overgangen overgangen!!! :D dat zal ik doen en bewuster rijden

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:59

daar ben ik het niet mee eens een groot paard kan heel goed mee rij paard 184 Zz L een groot paard is alleen eerder versleten noem ik het maar maar met die leeftijd van 9 heb je daar geen last van!
Sharidl schreef:
Ik vind hem mooi lopen, zeker voor zijn grote :)) Je ziet veel problemn boven komen met grote paarden, vooral de zwakke rug en/of achterhand zorgt soms voor problemen. Maar jullie zijn goed op weg ;) Keep up the good work!