Jullie zijn er zeker klaar voor ! & hebben er duidelijk lol in! Houden zo !
petra1837
Geplaatst: 27-07-10 18:13
Hey Karin
Wat leuk dat jullie op Bokt staan In zo'n korte tijd heb je Manic super aan het lopen. Ik denk dat je net als met Donja als een speer door de B vliegt. Wanneer is jullie eerste wedstrijd ? Heel veel succes Groetjes Petra
_karin_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-10 10:24
Dankjulliewel.
We gaan voor het eerst starten op de landelijke Haflingerwedstrijd in Ermelo 11 september. Dat is wel nog onofficieel, als het goed is startten we officieel in oktober.
doei
Geplaatst: 02-08-10 02:17
Ziet er goed uit en zeker B-waardig, veel succes in Ermelo
Ik zie je op 2 foto's wat naar achter leunen, kan dit zijn omdat Manic hier sneller gaat?
Ik denk dat het komt omdat ik met overgangen bezigwas, en dat het inderdaad door tempoverschil komt. Op die ene foto ben ik aan het terugrijden namelijk. Maar je hebt gelijk hoor! En dankjewel.
Lioony
Geplaatst: 02-08-10 20:42
Ik vind het er goed uitzien en zeker B waardig! Let er alleen wel op dat je je teugels in contact houd!
JorindaW
Geplaatst: 14-08-10 11:43
Wat een mooi haf! Zorg dat je de achter hand altijd goed geactieveerd is. Bij de eerste paar fotos viel dat een beetje op, later werd het beter maar het moet altijd kunnen toch? Ik vind jullie B klaar! Veel succes!
Anneloes1991
Geplaatst: 17-08-10 16:12
Ziet er goed uit, ik denk dat jullie wel klaar zijn voor het B hoor;)
Ziet er goed uit. In de galop heb je de neiging om je hand vast te zetten, probeer meer lossig te blijven. Verder trek je af en toe je hak op om aan te sporen neem ik aan, maar probeer dat met je kuit te doen. Veel succes in de B, komt vast goed!
Sunshineee89
Geplaatst: 20-08-10 10:25
ziet er heel goed uit, ik vind je voor het B zeker klaar ! op sommige punten moet je wel op je handen letten dat je die niet teveel na je toe trekt
LinVer
Geplaatst: 20-08-10 13:58
Gewoon lekker doen joh! Je paard loopt lekker ontspannen en volgens mij hebben jullie samen enorm veel plezier!
Veel succes in de B!
xApple
Geplaatst: 20-08-10 14:53
Ik denk dat je best een puntje zou kunnen rijden in de B
je hebt hem leuk aan de sjouw! ik ben pro bodyprotectors (ook al heb ik er zelf geen: schaam) dus daarvoor: heel goed! probeer je been niet te ver naar voren te steken en in de galop lang te houden: op je kont en handen voor. komt helemaal goed!
Had weer zo'n half half combinatie verwacht, maar het overtrof mijn verwachtingen. Desalniettemin zou ik het dier meer van de hand af willen zien, wel deze aanleuning, maar meer van de hand af gereden, niet zo in de hand rijden. Zo lijkt het vanaf de foto's althans.
wat heb jij een onwijs mooie haf!! echt supermooi !! (ben normaal totaal geen fan van haflingers)
verder ziet het er goed uit hoor, ik denk dat je het altijd zou kunnen proberen in de B, jullie maken wel goede kans
pollylove1
Geplaatst: 23-08-10 13:55
het beste is, om je teugels iets korter te nemen, en je hakken wat lager te doen . je kijkt ook heel vaak naar beneden ???? veel succes, maar b startklaar heb je ruim 1 winstpunt krap 2 winst!
xxxx
leeneliefje
Geplaatst: 23-08-10 13:57
oooh helemaal super! wat loopt die lekker zeg, zeker voor een 4 jarige zeker weten wedstrijdjes gaan doen, anders is het zonde! succes!