Wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Re: Wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:23

He dat is op de eekwal ofniet?

Probeer contact te houden met je paard, je rijd nu met waslijnen.

Lovebonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 19:24

Sonja_Yentie schreef:
Liggende handjes, rechtop houden he :P Bedenk maar dat je bekertjes vol water hebt en er niks uit mag.

haha okeee. ik ga eens proberen om het bekertje water te rijden :P

Lovebonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 19:24

norski schreef:
He dat is op de eekwal ofniet?

Probeer contact te houden met je paard, je rijd nu met waslijnen.

haha. jaaa. hoe weet je dat? :3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:36

he wat leuk. dat is bonny :P idd een wat lastigere pony.

je zit er hartstikke mooi op en doet je best haar wat naar beneden te krijgen. ben benieuwd naar andere foto's.

Lovebonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 20:00

takkie_muis schreef:
he wat leuk. dat is bonny :P idd een wat lastigere pony.

je zit er hartstikke mooi op en doet je best haar wat naar beneden te krijgen. ben benieuwd naar andere foto's.

haha, jaaa. nogal.
maar, hoe weet je eigenlijk dat dat Bonnie is?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:30

Heeft iemand al getemd? Ik doe het nu in elk geval.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:37

aah, de eekwal. Ben ik op ponykamp geweest :j. leuke manege is dat.
Wat mij bij jouw gelijk opvalt is dat je zadel véél te ver naar voren ligt, op het schouder.
Dat stoort de bewegingen van het paard compleet, bovendien zal het niet prettig voelen voor het paard.
En wat doen je handen?
Bij de ene foto probeer je met druk het paard naar beneden te rijden, en bij de andere foto heb je helemaal
geen contact.
Probeer alles wat op maat te houden en ga lekker op je kont zitten met je handen bijmekaar. En je teugels behoorlijk
wat korter zodat je contact met de mond kan maken en je dier kan voelen.

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:07

Ziet er leuk uit! Je rijd hem goed vind ik! Ik zou in vervolg ook even handen wat meer bij elkaar doen! :D:D
Ik vind jullie echt super leuk samen! :D Nog veel succes samen! :D

wcrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:10

Leuk paardje! Ik ben weleens op de eekwal geweest en ken bonnie ook wel. mij ligt wel bij dat ze een lastig pony'tje is, maar dat ze vervelend en irritant gaat doen als ze niet naar beneden loopt is volgens mij onzin! Maarja dat kan veranderd zijn hoor! dat weet ik niet, maar ik zou hem dan wel op een andere manier aan de teugel rijden of naar beneden rijden dan dat je nu aan het doen bent! Ik vind dat als deze pony nog niet aan de teugel lopen kent je gewoon rustig druk moet geven op de teugel, maar jij hebt niet eens contact met de mond hoe kan die pony dan naar beneden gaan lopen. :? wat jij doet is handen wijd en die pony naar beneden trekken.. Dat is absoluut fout! Zo heeft de pony geen andere keus, dus je leert hem op deze manier niet aan de teugel lopen maar dwingt hem. Volgens mij wil je dit niet bereiken, want op een gegeven moment gaat hij tegen stribbelen.. En die korte nek daar klopt niets van of die nek moet gekrompen zijn sinds ik er geweest ben.. :D Maar ik denk dat je gewoon het zadel verder naar achteren moet leggen de volgende keer en jij zelf ook lekker op je kont in het zadel moet gaan zitten.

Ik las ook dat je vaak op hem reed dus je kunt hier dan lekker aan gaan werken! :D Ik vind jullie een leuk stel! Nog veel succes!! :D :D

Rijd je ook wel eens wedstrijden met hem?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:13

mayniac_val schreef:
Heeft iemand al getemd? Ik doe het nu in elk geval.

Waarom meld je dit?
Als jij het doet is het toch prima? Hoef je niet te melden, is namelijk een off-topic reactie ;)

Ik ga mee met de rest.
je handen beter bij elkaar houden, meer rechtop gaan zitten, benen er netjes bij, contact houden met je teugels.
En niet zo trekken in die mond.

verder ziet het er leuk uit!

Hurray

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:50

Leuke pony!

Ik vraag me idd af wat je met je handen doet op foto 7?
Je teugels mogen ook wel wat korter!
Naar voren kijken!:+

Maar wel leuke foto's!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:28

Ik vind het er op sommige momenten er een beetje naar uitzien dat je je paard naar beneden wil rijden..
en dan gaat trekken.
En je zadel ligt niet goed.
Is dit op de eekwal?
:o

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:07

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.