Waar is dat vlugge paard dat onder je uit loopt? Ik zie een paard met kleine stijve pasjes, korte vlugge pasjes ook nog eens.De aanleuning vind ik op zich niet eens zo slecht. Oké het is niet constant en ze gooit wat met haar hoofd, maar volgens mij weet je qua handen dat je wat streng bent en daar zul je in het vervolg dan ook beter op letten.
Ik vraag me bij dit soort topics altijd heel erg af wat de ruiter zélf van het beeld vind
Naar mijn mening komt de openingspost namelijk niet overeen met wat ik zie. Wat zie jij als je naar het filmpje kijkt? En probeer dan niet te denken aan alle pijn en moeite die het je gekost heeft, het punt van waaruit jullie kwamen en alles eromheen, maar echt puur wat je op het filmpje ziet.In de draf heb je de korte pasjes, maar de galop is goed. Ik zie wel dat je hier en daar ook probeert terug te rijden en terugwerkt. Als je goed naar het beenwerk kijkt zie je dat er af en toe een taktfout insluipt. Je paard maakt soms een 4-takt. Probeer die galop zo mooi ruim te houden als je nu hebt, zodra je draf beter wordt kun je meer aan de galop gaan sleutelen. Het is beter dat je paard nu in de galop mooi zijn achterhand gebruikt, daar heb je alleen maar profijt van in de draf.

) liep Vela hier heerlijk mee weg. In het begin wel nog wat loperig, maar na wat tempo wisselingen netjes een gecontroleerde, maar actieve draf.