Winston (Karandasj X Creool) @ AdB

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lovebonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:48

Je handen mogen wat lager denk ik?
Verder, supermooi stel ;)

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:56

koenlover schreef:
Bedankt voor de succes wensen.. ik hoop dat het lukt, maar weinig mensen hier in de buurt zijn bekent met de methode de Both..

Heb even geen tijd om uitgebreid te reageren. Maar Mireille geeft elke 2 weken les in Nuenen. Da's toch goed te doen vanuit Neerkant.

yessicamandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:33

rowo schreef:
Naarmate je richting het einde van de les gaat, ziet het er iig stukken beter uit. Toch denk ik dat er nog veel werk in zit... Maar je bent in ieder geval op de goede weg.

Ook ik stoor me aan je handen :o K zie ze liever wat dichterbij je paard en gelijk naast elkaar. Aan de hoofd- en halshouding van het paard te zien heb je um op rechte stukken altijd wat naar binnen gebogen. Ik zou hem dan juist graag recht zien, maar dat is persoonlijk.
En volgens mij mag je zadel wel een cm of 5 verder naar achter.

Succes ermee! Komt goed!

Daar sluit ik me helemaal bij aan :j !

Myca

Re: Winston (Karandasj X Creool) @ AdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:18

TS Ik zou het wel leuk vinden als je na alle feedback nog een paar foto's zou willen plaatsen. Hoe het nu is. Dan kunnen we ook de progressie zien.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 22:33

lovebonnie; ik heb het al meerdere keren verteld, maar wil het best nog eens doen.. Die handen moeten zo! Als we verder zijn en beter worden gaan ze langzaamaan iets omlaag. Dit hoort bij deze methode.

Vonnie84; dat weet ik, geloof zelfs dat ik van jou wekelijks een mail kreeg over de planning. Maar heb toch besloten dat ik voor het zelfde geld liever een les rijd bij Antoine dan bij Mireille zolang ik het geld niet wekelijks kan missen (ik heb na een jaar alleen maar studeren pas sinds een week weer werk dus nog een paar maandjes en dan kan ik misschien wekelijks lessen me weer veroorloven) maar bedankt voor de tip. ik heb ook al bij Mireille in Uden gereden (toen was Antoine daar).

Myca; ik wil wel foto's plaatsen, maar dit is pas 1 week geleden en ik heb sinds dien niet veel gereden, dus ik denk niet dat er een onwijs verschil is. Al ben ik wel echt bezig met de tips hier. Zowiezo opzoek naar een andere zadelmaker in de buurt.

Andere mensen waar ik niet op heb gereageert.. Ik bok nu op mn telefoon dus dat gaat niet makkelijk.. Wel bedankt voor jullie reacties. En als daar nog een reactie op nodig is dan komt die zodra ik op de computer zit.