2 instructrices

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:19

Ik ben het in deze geheel eens met Moll; klakkeloos beginnen te drijven in de hoop dat het een wondermiddel is, werkt mijns inziens niet. Alles staat of valt inderdaad bij de laatste vaststelling van van de Heer Moll:" juiste halshouding, en daardoor losheid en recht gerichtheid van het paard."
Fijn dit weer eens te lezen als afwisseling op veel verkeerd begrijpende 'Steinbrechtianen'.

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:29

Dan een opmerking over twee instructrices: Mij schiet een uitspraak van Keizer Tiberius te binnen:" Mijn vrienden stuur ik als ze ziek zijn mijn persoonlijke lijfarts, mijn vijanden echter, stuur ik in dat geval mijn persoonlijke lijfartsEN. Een subtiel maar dodelijk verschil.
Ik geef er de voorkeur aan één systeem grondig te leren en dan iets nieuws uit te proberen. Twee raadgevers kunnen elk voor zich in een en hetzelfde geval wel gelijk hebben; hetzelfde doel bereiken via een andere weg. Maar tegelijkertijd, heb ik eerder de indruk dat ze tegenstrijdig werken.

inggieee

Re: 2 instructrices

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:17

Ben het eens met Kadankovitch. Probeer één manier er goed in te trainen en kijk of het dan beter gaat..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:24

Niets is zo vervelend voor een instructrice om van een lesklant te horen "maar van mijn andere instructrice moest ik het zus en zo doen", erg frustrerend. Je instructrices proberen ieder op een andere manier hetzelfde doel te bereiken en hebben dus hun eigen aanpak. De ene keer volg je de aanpak van de ene en de andere keer de aanpak van de andere, dat gaat dus niet werken! zoals al eerder gezegd is, kijk welke instructrice jou het beste ligt en ga daar mee verder!

bonita84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 10:32

Bedankt voor jullie antwoorden! Sorry voor de late reactie zit er niet zo heel vaak op.