Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Destinietje schreef:Nee, niet wat lichter betreft, ik bedoel dat een paard er over het algemeen in de zomer beter uitzietNiet dat ie niet veranderd is!
![]()
Ik heb eerder het vermoeden dat ze dezelfde kleur hebben omdat ze altijd bij elkaar zijn ofzo dat ze zich dan aan elkaar aanpassen
Mja dat zal wel gelul zijn
Maar waar ik vooral blij mee ben is dat hij in zijn hoofd ook veel veranderd is. Want ik heb het idee dat hij niet altijd even goed behandeld is, je hebt een paard nog nooit zo bang van de zweep gezien
en hij liep helemaal achter de loodlijn met de teugel in een boogje met korte pasjes, alsof zn vertrouwen in zn berijder beschadigd was ofzo en het heeft wel even geduurd voor ik zijn vertrouwen een beetje had. Maar nou is hij heel zelfverzekerd en hij komt zelfs weleens voor zijn eigen mening uit
echt het beste karakter ooit, laat je nooit in de steek
Lenn schreef:Hier had ik hem pas, ik schaam me zelfs voor deze foto![]()
Ik had toen zo weinig verstand van paarden dat ik dat scharminkel gekocht heb.. nouja dat was overdreven natuurlijk![]()
geworden en lichter van kleur maar het was én blijft mooi paard (wat rijden betreft kan het natuurlijk wel een héél groot verschil zijn
)