Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melissaxx94 schreef:Mijn paardje hoeft het ook nog niet want is nog te jong!, maar later zeker in de loswerking gaat die lekker laag en rond
niks mis mee.
TS gewoon doen kan geen kwaad, en trouwens mensen dit zijn moment opnamen. Ga eens langs bij de ts en kijken hoe ze rijd! Want van een foto kan je niet beoordelen! loopt je paard met z'n neus in de wind is het niet goed loopt je paard te laag is het ook niet goed wat willen jullie dan zien
_Daniquee schreef:Weetje, jullie mogen tips geven, en zeggen wat jullie er van vinden. Maar het kan volgens mij ook wel op een normale manier.
En je zegt dat er nog weinig opzit? Maar waarom ben je dan nu al bezig met wijken/achterwaarts/...? 
Flynn schreef:En jullie leveren alleen maar commentaar, terwijl jullie dit paard niet kennen, en kunnen jullie aan de fotos zien hoe strak ik mijn teugels heb zitten ??
Flynn schreef:En jullie leveren alleen maar commentaar, terwijl jullie dit paard niet kennen, en kunnen jullie aan de fotos zien hoe strak ik mijn teugels heb zitten ??