Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Okkie1 schreef:ik denk dat over ontspanning wel genoeg is gezegd. ik vind dat je netjes op weg bent! het zal een lange weg zijn maar iedereen moet het leren en van je fouten leer je. de achterhand mag er inderdaad ietsje meer uitkomen en voren wat vrijer uitzien, maar dat kun je niet allemaal zomaar leren. je bent goed op weg en daar gaat het om! heel veel succes verder. waar een wil is is een weg!
Debo"]
[quote="pjotr schreef:sorry hoor debo maar hoe durf jij op mkij commetaar te geven terwijl jezelf ook met stang en zo rijd en altijd alles fout doet in de ogen van een ander en dat je ook foto's maakt van rydar los omdat je commetaar kreeg sorry hoor maar wat dat betreft do je precies hetzelfde als mij lees maar effe je topics na

LOTH schreef:ik vind dat je al goed op weg bent hoor!
en debo is ook een stuk ouder dan pjotr, ik vind het al leuk dat ze haar best doet om het te verbeteren, en ondanks al het commentaar toch die fotos erop zet.
Alsof pjotr de enige is die wat verkeerd doet.
verder vind ik het er beter uit zien dan eerst, ik zou wel je beugels wat korter maken maar dat kwam door het springen, en goed ontspannen zitten met armen en benen.
liefs lotte

Fabjuhlover schreef:Moet je je paard met western dan aan de teugel rijden????

pjotr schreef:ik ben niet gefixeerd op het aan de tugel rijden hoor.
ik spring veel meer en rijd meer buiten en longeren enzo ik doe dit maar 1x per week.
en ik ben er nog trots op ook