Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Minjon schreef:Maar je zult zelf ook wel zien dat hij verre van actief is. Achterhoef moet óver de afdruk van voorhoef komen, en bij hem komt het daar niet in de buurt. (Niet vervelend bedoelt hoor). Verder vind ik hem wat eng lopen aan de voorkant.. Hij volgt niet, en dat kan soms link zijn aangezien je snel een valse knik zo krijgt.Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar meer als tip om veeeel te oefenen om je hand te volgen.
Het valt me wel op dat je overal een antwoord hebt, maar bijvoorbeeld: lang teugeltje was omdat ik net begonnen was en ik hem zo het beste over de rug kan rijden. Je rijd paarden juist goed over de rug door ze lekker laag te rijden, en dan nog.. Een paard die ontspannen gereden wordt, volgt je hand altijd... ook wanneer je net begint.En doorzitten als je net begonnen bent kan slecht zijn, weet nie thoe jij hier tegenover staat maar ik mijn mening! Heb je les?
Succes in het L!
En nogmaals, het is niet vervelend bedoelt maar gewoon als tips.
NicoleHorses schreef:Klopt, is tussen actief en snel zit een verschil, alleen wil jij hem actief maken word ie gelijk heet, en niet in het voordeel van mij, in tegendeel, als hij echt goed heet word is er niet veel meer mee te beginnen, maar dat gaat steeds beter en heb goed les
maar ik ben het met de anderen eens dat er te weinig activiteit in de achterhand zit. Is ook erg moeilijk maar ik denk dat dat niet even een kwestie is van 'kan niet want dan wordtie heet', je moet daar juist mee gaan oefenen!
. Maar wat ik me wel afvroeg, heb je misschien een filmpje waarop hij dus wel actief (en dus te snel) voor je loopt? Dan kunnen we daar even goed het verschil op zien, en daarnaast kunnen we tips geven.
Mir_horses schreef:Qua activiteit heb ik weinig nieuws te melden, dat is al gezegt. Maar wat ik me wel afvroeg, heb je misschien een filmpje waarop hij dus wel actief (en dus te snel) voor je loopt? Dan kunnen we daar even goed het verschil op zien, en daarnaast kunnen we tips geven.
Ik ben in elk geval erg benieuwd, en ik vind jullie een erge leuke combinatie. Veel succes morgen!!