Ik op een manegepaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hrc12

Re: Ik op een manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:48

Je zit er netjes op! Wel zou je soms je teugels wat korter mogen nemen waardoor je je handen iets meer voor je hebt. Er komen dan ook minder snel boogjes in de teugels.

Jade15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:00

je kan wel een bericht plaatsen hoor met foto's erin, alleen niet meer in de openingspost

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 16:28

okay, bij deze dan nog een foto van gisteren :+
Mijn schouders zouden wat meer naar achteren en bij elkaar kunnen en mijn handen moet ik rechtop houden maar voor de rest zit ik hier wel redelijk geloof ik :)

Afbeelding

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:32

ziet er erg netjes uit!

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:40

Wat een prachtig paardje zeg! Ik heb eigenlijk altijd al een palomino gewild haha. Dacht dat de meeste maneges niet van die mooie paarden hebben, deze is echt mooi!! <3 Ik vind het vriendelijk eruit zien, eigenlijk wat anderen al zeiden soms niet teveel teugels laten bungelen, maar toch zie ik dat veel liever dan getrek/gezaag.. Kun je dit paardje niet leasen van de manege?

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 18:02

annemiek1989 schreef:
Wat een prachtig paardje zeg! Ik heb eigenlijk altijd al een palomino gewild haha. Dacht dat de meeste maneges niet van die mooie paarden hebben, deze is echt mooi!! <3 Ik vind het vriendelijk eruit zien, eigenlijk wat anderen al zeiden soms niet teveel teugels laten bungelen, maar toch zie ik dat veel liever dan getrek/gezaag.. Kun je dit paardje niet leasen van de manege?

Dankjewel :D

Ik zou hem heel graag willen leasen, maar ik denk dat dat aardig duur is hier, maar ik zal het even uitzoeken. Het is inderdaad wel een goed idee. Sowieso kun je op deze manege elke zondag (met uitzondering van wedstrijdzondagen etc) een paard voor een uur huren, maar dat is niet echt leuk. dat is opzadelen, rijden en klaar voor heel wat geld, en dat is maar 1x per week met allemaal andere (kleine) kinderen die ook een ponietje hebben gehuurd. ;)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:57

xjenniifer94 schreef:
annemiek1989 schreef:

Dankjewel :D

Ik zou hem heel graag willen leasen, maar ik denk dat dat aardig duur is hier, maar ik zal het even uitzoeken. Het is inderdaad wel een goed idee. Sowieso kun je op deze manege elke zondag (met uitzondering van wedstrijdzondagen etc) een paard voor een uur huren, maar dat is niet echt leuk. dat is opzadelen, rijden en klaar voor heel wat geld, en dat is maar 1x per week met allemaal andere (kleine) kinderen die ook een ponietje hebben gehuurd. ;)

Leasen is niet goedkoop op Pampus wat ik me herinner, beter een keertje priveles nemen heb je er ook meer aan.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:02

Ik vind dat je erg netjes rijdt ! :))
Op je houding ben ik erg jaloers en daar kunnen denk ik nog veel meer mensen jaloers op zijn.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:07

Ziet er allemaal heel netjes uit hoor. op de foto lijkt het dat je nog niet heel lekker diep zit en daardoor kan je wat minder met je gewicht sturen. misschien om iets aan te werken? verder goed bezig hoor!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:20

Heet deze palomino niet toevallig 'Dazzle with Gold'? En heeft hij niet Royal Belgian Palomino papieren? Ik meen hem te herkennen.

CCEC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:03

Netjes hoor! Paard is ook erg mooi, loopt ook erg mooi

inggieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:59

op de fotos lijkt het of je voeten erg ver in de beugels zitten, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben..
verder prima zit en mooi paard <3

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:52

Ik blijf het een mooi paard vinden, en je houding is echt netjes !
Je zou op sommige foto's je teugels ietsjes korter mogen doen.
Laatst bijgewerkt door Faya__ op 14-07-10 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

melanietje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:53

haaaiiiii,

wat zit je mooi op het paard

groetjes Melanie

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:08

Dazzle, het blijft een super mooie pony om te zien! Het rijden ziet er wel netjes uit!
Ik vindt wel dat Dazzle er wat meer doorheen mag lopen en constante druk blijft houden op de teugels!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:18

Hoi!

Vannuit welke manege heb jij gereden?
Want deze pony komt mij echt heel erg bekent voor.
Maar ik kan het fout hebben. :o

Maar ik vind het er wel netjes uitzien, en de beugels zouden indd misschien een gaatje langer kunnen,
ik heb zelf ook altijd kort gereden, maar ik merk dat ik makkelijker kan drijven, hakken makkelijker laag, en ik houd mijn benen zo veel stiller! ;)

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:22

Peterina schreef:
Heet deze palomino niet toevallig 'Dazzle with Gold'? En heeft hij niet Royal Belgian Palomino papieren? Ik meen hem te herkennen.

Hij heet idd 'Dazzle With Gold', is geregistreert bij het Royal Belgian Palomino Stamboek en is een van mijn fokproducten.

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 02:59

bedankt allemaal :D

het kan zijn dat ik op berichtjes wat langzaam reageer, maar dat is omdat ik o pvakantie ben en niet elk moment op internet kan zitten ;)

_shana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:53

Mooi hoor!

Je geeft zelf al goed de verbeter puntjes aan, ga hier lekker mee aan de slag, en dan komt het goed :j

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:27

het is altijd lastig manege paard kan je niet ieds leren want daarna eijd er weer iemand anders op maar ziet er goed uit zou wel teugels ieds meer contact houden. ;)

Gharfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:25

eigenlijk geef je zelf al het commentaar al ,, ziet er goed uit en idd goed rechtop blijven zitten en je handen rechtop houden

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:30

helmab schreef:
het is altijd lastig manege paard kan je niet ieds leren want daarna eijd er weer iemand anders op maar ziet er goed uit zou wel teugels ieds meer contact houden. ;)

Op een manege pony kun je zelfs heel veel leren! Een manege pony heeft veel ervaring door alle lessen en andere ruiters.

Een leuk paardje! Netjes gereden en tja, het heeft niet veel zin om nog te herhalen. Kortom, ziet er zeker netjes uit! :j

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:32

wat een gaaf paard !!
en wat leuk dat je wat meer wil gan verdiepen in het wedstrijdrijden .
er is vast ergens een leuk paard dat wacht tot jij ermee komt starten :D
veel succes met zoeken

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:33

kvind het er ook netjes uitzien :))
Sluit me verder aan bij WhiteWolf (op 1e pagina)

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:23

ziet er wel netjes uit !
leuk paard trouwens <3