Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het vriendelijk eruit zien, eigenlijk wat anderen al zeiden soms niet teveel teugels laten bungelen, maar toch zie ik dat veel liever dan getrek/gezaag.. Kun je dit paardje niet leasen van de manege? annemiek1989 schreef:Wat een prachtig paardje zeg! Ik heb eigenlijk altijd al een palomino gewild haha. Dacht dat de meeste maneges niet van die mooie paarden hebben, deze is echt mooi!!Ik vind het vriendelijk eruit zien, eigenlijk wat anderen al zeiden soms niet teveel teugels laten bungelen, maar toch zie ik dat veel liever dan getrek/gezaag.. Kun je dit paardje niet leasen van de manege?

xjenniifer94 schreef:annemiek1989 schreef:Wat een prachtig paardje zeg! Ik heb eigenlijk altijd al een palomino gewild haha. Dacht dat de meeste maneges niet van die mooie paarden hebben, deze is echt mooi!!Ik vind het vriendelijk eruit zien, eigenlijk wat anderen al zeiden soms niet teveel teugels laten bungelen, maar toch zie ik dat veel liever dan getrek/gezaag.. Kun je dit paardje niet leasen van de manege?
Dankjewel
Ik zou hem heel graag willen leasen, maar ik denk dat dat aardig duur is hier, maar ik zal het even uitzoeken. Het is inderdaad wel een goed idee. Sowieso kun je op deze manege elke zondag (met uitzondering van wedstrijdzondagen etc) een paard voor een uur huren, maar dat is niet echt leuk. dat is opzadelen, rijden en klaar voor heel wat geld, en dat is maar 1x per week met allemaal andere (kleine) kinderen die ook een ponietje hebben gehuurd.
helmab schreef:het is altijd lastig manege paard kan je niet ieds leren want daarna eijd er weer iemand anders op maar ziet er goed uit zou wel teugels ieds meer contact houden.