Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AmoCavallo schreef:Wat een ontzettend gaaf paard, alleen soms val jij een beetje naar voren toe.
Even de openingspost lezen zou ik zeggen...

JessicaD88 schreef:Ik vind het er goed uitzien! Leuk paard ook! Lijkt alsof jullie er allebei plezier in hebben.
@tita: lijkt me juist goed dat er mensen zijn die zich met rechtrichten en een juiste manier van rijden bezig gaan houden voordat het paard kreupel is. Eigenlijk is het eerder vreemd dat veel mensen pas naar heb toekomen als het misgaat.

tita schreef:Stom maar moet eerlijk zeggen iedereen die denkt dat ie kan rijden, noemt zich instructeur er zijn zat Z-ruiters die "les"geven
Ik heb jaren les gehad en altijd rechtrichten ALTIJD nu was een van mijn lesgevers een Coach van Nederlands pony-team.
Maar goed mijn vraag is nog steeds wat doe je bij Antoine met een goede pony en als je dan begin sept weer gaat is wel een beetje weinig voor consequent rijden en lessen...kan je ondertussen wel les hebben van een ander maar of het profijt zal hebben

dit beeld heeft Nikki ook nog geschoten:

tita schreef:Stom maar moet eerlijk zeggen iedereen die denkt dat ie kan rijden, noemt zich instructeur er zijn zat Z-ruiters die "les"geven
Ik heb jaren les gehad en altijd rechtrichten ALTIJD nu was een van mijn lesgevers een Coach van Nederlands pony-team.
Maar goed mijn vraag is nog steeds wat doe je bij Antoine met een goede pony en als je dan begin sept weer gaat is wel een beetje weinig voor consequent rijden en lessen...kan je ondertussen wel les hebben van een ander maar of het profijt zal hebben

en dat met en fries ook nog eens, terwijl mijn vorige
verder uitleg over m'n houding (handen ed) is meer dan eens uitgelegd op de vorige pagina's