Ik denk dat je wel goed bezig bent door er terug rust in te rijden.Een paard dat noch been noch teugel accepteert is héél moeilijk. Een paard dat bij het inrijden misreden is en terug goedkrijgen is dan ook niet simpel. ( heb er hier dus ook zo eentje staan...werk van lange adem)
Je handen geef je zelf al aan. Wat ik ook merk in het filmpje is dat je soms uit evenwicht bent en daar reageert je paard dan weer op.
Maar in alle geval

! Tijdens mijn vakantie zou mijn instructrice hem echter een keer rijden en toen werd hij zo zenuwachtig, dat mijn bijrijdster 2 rondjes mee moest lopen om de situatie veilig te houden.
En na 5 alternatieve behandelingen is hij gewoon goed en blijft ook erg stabiel, ik laat nu degene die hem behandeld heeft hem 2 keer per jaar checken en verder doe ik er niets meer aan. Zelf was ik er in het begin erg sceptisch over, maar 2 alternatieve artsen hadden los van elkaar exact dezelfde diagnose gesteld.
Ga lekker door met deze lessen. Ik heb al wat vaker foto's van lessers bij Antionne gezien en ik ben er wel fan van